اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042766655517

مرداد ماه برگزار می شود

نخستین نمایشگاه کامپیوتکس در ایران

کد: 1395042766655517

http://goo.gl/asp1R2

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران از برگزاری نمایشگاه کامپیوتکس برای اولین بار در ایران توسط این اتحادیه صنفی خبر داد.

مهدی میرمهدی کمجانی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، سیدمهدی میرمهدی کمجانی رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران گفت: اتحادیه فناوران رایانه برای توسعه رقابت و همچنین خارج کردن فضای بازار از رکود، تصمیم به برگزاری نمایشگاه کامیوتکس گرفت که برگزاری این نمایشگاه گام مهمی در تقویت بخش خصوصی خواهد بود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با نمایشگاه الکامپ فرق دارد، افزود: نمایشگاه الکامپ با محوریت جداگانه توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار می‌گردد که در آن جای واحدهای صنفی خالیست اما این نمایشگاه توسط اتحادیه و اعضای تحت پوشش آن برای عرضه کالا و خدمات با کیفیت برگزار می‌شود.

میرمهدی کمجانی تصریح کرد: نمایشگاه کامپیوتکس یا همکاری شرکت ایفاد ویژن در دو قالب سخت افزاری(لپ تاپ، قطعات ماشین های ادارای ، فاکس، کپی، دوربین های مدار بسته ،….) و نرم افزاری از 19 تا 22 مردادماه سال جاری در ضلع جنوبی مصلی تهران میزبان علاقمندان صنعت it  خواهد بود.

وی با بیان اینکه 95 درصداز کالاهای موجود در بخش  itکشور وارداتی هستند، افزود:  تمام کالاهایی که در نمایشگاه عرضه خواهد شد، از مبادی رسمی و قانونی وارد شده و هیچ یک از اعضای تحت پوشش اتحادیه مبادرت به فروش کالای قاچاق نمی‌کنند.

میرمهدی تصریح کرد: فراخوان شرکت در نمایشگاه شروع شده و استقبال گسترده‌ای از سوی اعضای اتحادیه برای ثبت نام نمایشگاه صورت گرفته ضمن اینکه تمامی واحدهایی که در نمایشگاه حضور دارند دارای پروانه کسب هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش