اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042766775586

جلسه معارفه نایب رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان برگزار شد

منصور عبدی رسما شروع به کار کرد

کد: 1395042766775586

http://goo.gl/ucCoej

، تهران , (اخبار رسمی): نایب رییس فدراسیون تیراندازی انتخاب و کارش را در این مجموعه آغاز کرد.

منصور عبدی رسما شروع به کار نمود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، جلسه معارفه نایب رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان با حضور محمد علی شجاعی رئیس ، مریم دباغ سرپرست امور نایب رئیسی بانوان، رضا کیارستمی سرپرست امور دبیری، مسئولین کمیته ها و اعضای فدراسیون برگزار شد.
محمد علی شجاعی ضمن خیر و مقدم به منصور عبدی طی اظهاراتی گفت: آقای عبدی از افرادی است که با ورزش ما آشنا می باشد و می تواند در این فدراسیون نیز کمکهای موثری داشته باشد. ایشان از صمد کریمی (نایب رئیس قبلی) نیز به شایستگی نام برد و گفتند ایشان همیشه در کنار دیگر اعضای فدراسیون یارو یاور این فدراسیون بودند و خواهند بود مطمئن هستم که ایشان باز هم در کمک به فدراسیون از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.
عبدی نیز ضمن تشکر گفت که بسیار خوشحال می باشم که بتوانم در این عرصه خدمت نمایم این فدراسیون از جمله فدراسیونهای اخلاق مدار است به این دلیل پیشنهاد این فدراسیون را از بین فدراسیونهای دیگر انتخاب کردم همین امر (اخلاق مداری) باعث می شود که در کنار شما بتوانیم به این رشته کمک کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران

تبادل دانش و اطلاعات در بخش ورزشهای تیراندازی و تیروکمان گام موثری در راه رسیدن به اهداف واقعی در این رشته های ورزشی است . امیدواریم با کمک و یاری شما اعضای محترم خانواده تیراندازی (مربیان، داوران ، ورزشکاران و دوستداران این رشته های ورزشی ) بتوانیم در انتقال دانش و تجربیات خود و دریافت گزارشات خبری از رویدادهای علمی ومسابقاتی از طرف شما بعنوان یک منبع خبری از باشگاهها و شهر و استان خود به پویایی و گسترش این ورزشها کمک نماییم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش