اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951211240865586

با حضور رییس جمهور و وزیر ورزش و جوانان برگزار می شود

تجلیل از قهرمانان المپیک و پارالمپیک ریو

کد: 13951211240865586

https://goo.gl/5tfvjA

، تهران , (اخبار رسمی): با حضور رییس جمهوری و وزیر ورزش و جوانان، آیین تجلیل از قهرمانان بازی های المپیک و پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ و مدال آوران سال ۹۴ کشور شنبه چهاردهم اسفند ماه در تهران برگزار می شود.

تجلیل از قهرمانان المپیک و پارالمپیک ریو

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مراسم تجلیل از قهرمانان المپیک و پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ و مدال آوران سال ۹۴ کشور از ساعت ۷:۳۰ صبح شنبه ۱۴ اسفند ماه در سالن اجلاس سران آغاز می شود.

در این مراسم روحانی، رئیس جمهور، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان به همراه معاونان و مدیران ستادی این وزارتخانه، روسای فدراسیون های ورزشی، مدیران کل ورزش و جوانان استان ها و میهمانان و مقامات کشوری در کنار قهرمانان ایران حضور خواهند داشت.
کاروان ورزشی ایران با نام امام رضا (ع) در المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو در ۱۴ رشته کشتی آزاد و فرنگی، وزنه‌برداری، تکواندو  ، بوکس، تیراندازی، تیر و کمان، قایقرانی، تنیس روی میز، دوچرخه‌سواری، دوومیدانی، شمشیربازی، والیبال، جودو و شنا شرکت کرد.
ورزشکاران ایران در رشته های وزنه‌برداری، تکواندو  ، کشتی آزاد و فرنگی و تکواندو  موفق شدند هشت مدال (۳ طلا، یک نقره و ۴ برنز) را برای ایران به ارمغان بیاورند .
کیانوش رستمی و سهراب مرادی در وزنه‌برداری و حسن یزدانی در کشتی آزاد سه طلایی کاروان ایران در المپیک ریو بودند.
کمیل قاسمی نیز تنها مدال‌آور نقره ایران در المپیک ریو بود.
سعید عبدولی و قاسم رضایی در کشتی فرنگی، حسن رحیمی در کشتی آزاد و کیمیا علیزاده در تکواندو  توانستند ایران را صاحب ۴مدال برنز کنند.
کاروان ایران در این دوره درجایگاه بیست و پنجم قرار گرفت.
ورزشکاران جانباز و معلول ایران هم در پانزدهمین دوره از بازی‌های پارالمپیک کاروان ورزشی ایران موفق به کسب ۲۴۴ مدال ( ۸ مدال طلا، ۹ نقره و ۷۷برنز ) شدند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران

تبادل دانش و اطلاعات در بخش ورزشهای تیراندازی و تیروکمان گام موثری در راه رسیدن به اهداف واقعی در این رشته های ورزشی است . امیدواریم با کمک و یاری شما اعضای محترم خانواده تیراندازی (مربیان، داوران ، ورزشکاران و دوستداران این رشته های ورزشی ) بتوانیم در انتقال دانش و تجربیات خود و دریافت گزارشات خبری از رویدادهای علمی ومسابقاتی از طرف شما بعنوان یک منبع خبری از باشگاهها و شهر و استان خود به پویایی و گسترش این ورزشها کمک نماییم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش