اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951014213525586

برای حضور در اردوی تمرینی

دو تیرانداز و یک مربی ایرانی به کویت اعزام شدند

کد: 13951014213525586

https://goo.gl/DrK2Mc

، تهران , (اخبار رسمی): دو تیرانداز کشورمان در رشته تفنگ به اردوی کویت اعزام می شوند.

دو تیرانداز و یک مربی ایرانی به کویت اعزام شدند

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، با تائید شورای برون مرزی تیم ملی تیراندازی کشورمان اویل اسفند ماه در مسابقات کاپ جهانی در هند  شرکت می‌کند. این مسابقات پیش از بازی‌های کشورهای اسلامی برگزار و برنامه مناسبی به جهت آمادگی تیراندازان خواهد بود.
برهمین اساس، سید مهدی هاشمی و هامونی حقیقت به عنوان نایب رئیس و عضو هیئت اجرایی کنفدراسیون آسیا اواخر دی ماه در اجلاس کویت حاضر خواهند شد.
همچنین در حاشیه این اجلاس اردویی تدارکاتی که هر ساله جهت ارتقای سطح فنی ورزشکاران و مربیان در مقر کنفدراسیون تیراندازی آسیا برگزار می شود برپا و در این دوره در رشته تفنگ دو تیرانداز نوجوان کشورمان آرمیتا صادقیان و سیاوش ذوالفقاری به همراه ابراهیم اینانلو اعزام می شوند .
این پنجمین اردوی تمرینی تیراندازان آسیا می باشد که از ۳۰ دی ماه الی ۶ اسفند ماه در کشور کویت برگزار می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران

تبادل دانش و اطلاعات در بخش ورزشهای تیراندازی و تیروکمان گام موثری در راه رسیدن به اهداف واقعی در این رشته های ورزشی است . امیدواریم با کمک و یاری شما اعضای محترم خانواده تیراندازی (مربیان، داوران ، ورزشکاران و دوستداران این رشته های ورزشی ) بتوانیم در انتقال دانش و تجربیات خود و دریافت گزارشات خبری از رویدادهای علمی ومسابقاتی از طرف شما بعنوان یک منبع خبری از باشگاهها و شهر و استان خود به پویایی و گسترش این ورزشها کمک نماییم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش