اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951128236515586

در رقابتهای آزاد زمستانی سلاح های بادی- مردان

میرزایی نفر اول تپانچه نوجوانان و جوانان شد

کد: 13951128236515586

https://goo.gl/weMEH1

، تهران , (اخبار رسمی): اولین فینال رقابتهای آزاد زمستانی سلاح های بادی کشور در رشته تپانچه بادی نوجوانان و جوانان با اولی علیرضا میرزایی همراه بود.

میرزایی نفر اول تپانچه نوجوانان و جوانان شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این رقابتها امروز ۲۸ بهمن ماه در رشته تپانچه بادی نوجوانان و جوانان با حضور ۳۹ ورزشکار از سراسر کشور در حالی دنبال شد که پس از اتمام مرحله مقدماتی  ۸ نفر وارد فینال شدند که در نهایت علیرضا میرزایی از استان مرکزی با با کسب بیشترین امتیاز در مکان اول ایستاد.

دراین میان، مهدی تندری تیراندازی ملی پوش کشورمان از تهران در مکان دوم و  سجاد پور حسینی از گیلان در مکان سوم ایستاد.

پس از ۲۰ تیر شلیک شده، مرتضی علی محمدی از قزوین، سعید رازجو از فارس، کیانوش مختاری از تهران، علی محمدی از کرمانشاه و علی شهروری از سمنان به ترتیب در جایگاه ۴ تا ۸ ایستادند.

فینال رشته تپانچه مردان بزرگسال تا لحظاتی دیگر برگزار می شود.

مرحله دوم رقابتهای آزاد زمستانی سلاح های بادی کشور از ۲۸ الی ۲۹ بهمن ماه با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور در سالن ۸۰خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران

تبادل دانش و اطلاعات در بخش ورزشهای تیراندازی و تیروکمان گام موثری در راه رسیدن به اهداف واقعی در این رشته های ورزشی است . امیدواریم با کمک و یاری شما اعضای محترم خانواده تیراندازی (مربیان، داوران ، ورزشکاران و دوستداران این رشته های ورزشی ) بتوانیم در انتقال دانش و تجربیات خود و دریافت گزارشات خبری از رویدادهای علمی ومسابقاتی از طرف شما بعنوان یک منبع خبری از باشگاهها و شهر و استان خود به پویایی و گسترش این ورزشها کمک نماییم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش