اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950823181505586

با برگزاری هفته چهارم لیگ دسته یک بانوان

برترین های تیراندازی مشخص شدند

کد: 13950823181505586

https://goo.gl/ee5egn

، تهران , (اخبار رسمی): با برگزاری هفته چهارم لیگ دسته یک بانوان، 9 تیم به رقابت با یکدیگر پرداختندکه در نهایت برترین ها معرفی شدند.

برترین های تیراندازی مشخص شدند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این رقابت ها در بخش بانوان به میزبانی هیئت تیراندازی قزوین و بوشهر و رقابت 9 تیم روز جمعه 21 آبان ماه در محل سالن 80 خط مجهز به سیبل های الکترونیکی دنبال شد .
در این مسابقات و در بخش تیمی رشته تفنگ بادی، تیم های هیئت قزوین، هیئت کرمانشاه، هیئت مازندران و هیئت اهواز با غلبه بر حریفان خو د به پیروزی رسیدند.
در رده بندی انفرادی رشته تفنگ بادی، مهدیه عباسی فر از هیئت قزوین با امتیاز 414٫5، مریم سلیمی از هیئت کرمانشاه با امتیاز 413٫1 و فرزانه غریبلو از هیئت قزوین با امتیاز 410٫5  به عنوان برترین های شناخته شدند.
همچنین در تپانچه بادی تیمی نیز، هیئت قزوین، دانشگاه تهران، هیئت مازندران و اهواز در مقابل حریفان خود پیروز میدان باشند.
در رده بندی تپانچه بادی نیز، لیلا زنده دل با امتیاز 377 از هیئت مازندران، فرانک همت یار با امتیاز 375 از هیئت کرمانشاه و سونا سادات میرجلالی با امتیاز 372 از هیئت قزوین به عناوین برتر این رشته رسیدند.
شایان ذکر است که در گروه الف تیم هیئت قم و در گروه ب تیم هیئت بروجن در استراحت به سر می برد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران

تبادل دانش و اطلاعات در بخش ورزشهای تیراندازی و تیروکمان گام موثری در راه رسیدن به اهداف واقعی در این رشته های ورزشی است . امیدواریم با کمک و یاری شما اعضای محترم خانواده تیراندازی (مربیان، داوران ، ورزشکاران و دوستداران این رشته های ورزشی ) بتوانیم در انتقال دانش و تجربیات خود و دریافت گزارشات خبری از رویدادهای علمی ومسابقاتی از طرف شما بعنوان یک منبع خبری از باشگاهها و شهر و استان خود به پویایی و گسترش این ورزشها کمک نماییم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش