اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950822180225586

مرحله نهایی مسابقات آزاد اهداف پروازی – تراپ مردان

تیر اکبری به طلا خورد

کد: 13950822180225586

https://goo.gl/1IwmRb

، تهران , (اخبار رسمی): دومین روز از رقابتهای مرحله نهایی اهداف پروازی کشور در رشته تراپ آقایان، ظهر امروز برگزارشد و مهدی اکبری توانست با راهیابی در فینال مدال طلا را برگردن بیاویزد.

تیر اکبری به طلا خورد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، صبح دیروز مرحله مقدماتی رشته تراپ آقایان، در سایت مجموعه ورزشی آزادی، با حضور ملی پوشان این رشته و ورزشکارانی از سراسر کشور برگزار شد که پس از طی این مرحله و ثبت امتیازها در پنج راند، 6 نفر به مرحله نیمه نهایی رسیدند.

<div font-size:15px="" !important;"="" style="background-color: rgb(255, 255, 255); box-sizing: border-box; color: rgb(85, 85, 85); font-family: mtr; line-height: 2.1em; font-size: 16px !important;">

مهدی اکبری تیرانداز اصفهانی با کسب بالاترین امتیاز در فینال توانست صاحب مدال طلا شود و علیرضا عباسی از تهران نقره ای شد و دیگر تیرانداز کشورمان علی حافظی در جایگاه سوم قرار گرفت و مدال برنز را به نام خود ثبت کرد.
محمد حسین پرورش نیا از اصفهان، مسلم میر محمدی از کرمان و امیرحسن آقازاده از تهران نفراتی بودند که عناوین چهارم تا ششم را به خود اختصاص دادند.
این مسابقات فردا، بیست و یکم آبان ماه با برگزاری مسابقات اسکیت و تمرین تراپ دوتایی آقایان پیگیری می شود.
یاد آور می شود که در مراسم اهدای مدال خانواده مرحوم ظفرقندی نیز حضور داشتند.
مرحله نهایی مسابقات آزاد پروازی در سه رشته تراپ، تراپ دوبل و اسکیت از 19 الی 24 آبان ماه در سایت مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران

تبادل دانش و اطلاعات در بخش ورزشهای تیراندازی و تیروکمان گام موثری در راه رسیدن به اهداف واقعی در این رشته های ورزشی است . امیدواریم با کمک و یاری شما اعضای محترم خانواده تیراندازی (مربیان، داوران ، ورزشکاران و دوستداران این رشته های ورزشی ) بتوانیم در انتقال دانش و تجربیات خود و دریافت گزارشات خبری از رویدادهای علمی ومسابقاتی از طرف شما بعنوان یک منبع خبری از باشگاهها و شهر و استان خود به پویایی و گسترش این ورزشها کمک نماییم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش