اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951025220215586

سرپرست اهداف پروازی:

امیدوارم در بازی های اسلامی شاهد نتایج خوب باشیم

کد: 13951025220215586

https://goo.gl/8BHsht

، تهران , (اخبار رسمی): سرپرست اهداف پرداز‌ی گقت: با توجه به رکورد گیری هایی که از تیراندازان در روزهای اخیر انجام شده و حضور در رقابتهای بین المللی پیش رو ، امیدوارم شاهد تیم قوی در بازی های اسلامی باکو باشیم .

امیدوارم در بازی های اسلامی شاهد نتایج خوب باشیم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، حسین ضیایی، سرپرست اهداف پروازی درباره رکورد گیرهای اخیر این رشته افزود:  این رکودگیرها با پیشنهاد مربی رشته تراپ مردان شروع شده است که برای کامل کردن تیم ملی از نفرات پنجم تا دهم رنکینگ در این رکورد گیری شرکت می کنند که از این  نفرات۲ نفر به اردو تیم ملی اضافه می شوند ضمن اینکه در رشته تراپ دوتایی و اسکیت نیز در روزهای آینده این روال ادامه دارد.
وی تصریح کرد: ما در تلاش هستیم که هرچه زودتر اردوها شروع شود و  حال با شرایط جوی هوا امیدوارم اوایل بهمن ماه با آغاز اردو، ورزشکاران تمرینات خود را به طور جدی دنبال کنند.
ضیایی در پایان عنوان کرد: بیشترین تمرکز تیراندازان برای بازی های اسلامی باکو است تا با حضور در رقابتهای پیش رو  از جمله کاپ هند بتوانیم شاهد تیم قوی و آماده تری در این رقابتها باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران

تبادل دانش و اطلاعات در بخش ورزشهای تیراندازی و تیروکمان گام موثری در راه رسیدن به اهداف واقعی در این رشته های ورزشی است . امیدواریم با کمک و یاری شما اعضای محترم خانواده تیراندازی (مربیان، داوران ، ورزشکاران و دوستداران این رشته های ورزشی ) بتوانیم در انتقال دانش و تجربیات خود و دریافت گزارشات خبری از رویدادهای علمی ومسابقاتی از طرف شما بعنوان یک منبع خبری از باشگاهها و شهر و استان خود به پویایی و گسترش این ورزشها کمک نماییم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش