اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950918197465586

سابقات تیراندازی قهرمانی آسیا – تهران

تیم تپانچه بانوان نوجوان ایران برنزی شدند

کد: 13950918197465586

https://goo.gl/MX86JM

، تهران , (اخبار رسمی): آخرین روز از مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا در رشته تپانچه بانوان نوجوان روز پنج شنبه در حالی پیگیری شد که تیم ایران مدال برنز گرفت و 2 نماینده از کشورمان فینالیست شدند.

مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا – تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این رقابتها در حالی روز پنج شنبه در رشته تپانچه بانوان نوجوان استارت خورد که تیم کشورمان با ترکیب، هانیه رستمیان، سیده شیرین مرتضوی و لعیا محمدی یا به رقابت با حریفان آسیایی خود گذاشتند که در نهایت تیم کشورمان با قرار گرفتن در جایگاه سوم صاحب مدال برنز شدند.

<div font-size:15px="" !important;"="" style="background-color: rgb(255, 255, 255); box-sizing: border-box; color: rgb(85, 85, 85); font-family: mtr; line-height: 2.1em; font-size: 16px !important;">

در این میان هند و چین صاحبان مدال های طلا و نقره شدند و در بخش انفرادی نیز 2 نماینده شایسته کشورمان، رستمیان و مرتضوی به فینال راه یافتند ضمن اینکه در این بخش نمایندگان کشورهای چین سه ورزشکار و هند سه ورزشکار  راهی فینال شدند.
نهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا به میزبانی جمهوری اسلامی ایران از 13 تا 19 آذرماه در محل مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران

تبادل دانش و اطلاعات در بخش ورزشهای تیراندازی و تیروکمان گام موثری در راه رسیدن به اهداف واقعی در این رشته های ورزشی است . امیدواریم با کمک و یاری شما اعضای محترم خانواده تیراندازی (مربیان، داوران ، ورزشکاران و دوستداران این رشته های ورزشی ) بتوانیم در انتقال دانش و تجربیات خود و دریافت گزارشات خبری از رویدادهای علمی ومسابقاتی از طرف شما بعنوان یک منبع خبری از باشگاهها و شهر و استان خود به پویایی و گسترش این ورزشها کمک نماییم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش