اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042867225517

فرخ مهر خبر داد

ادغام اتحادیه های مهمانپذیران و هتلداران

کد: 1395042867225517

http://goo.gl/0H0CTt

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس اتحادیه هتل ها و هتل آپارتمان تهران گفت: اتحادیه های صنفی باید به واقع با یکدیگر همگن باشند و اعضای اتحادیه مربوطه با ادغام موافق هستند.

تایید ادغام اتحادیه های مهمانپذیران و هتلداران

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران محمدعلی فرخ مهر رئیس اتحادیه هتل ها و هتل آپارتمان تهران در مورد ادغام اتحادیه های همگن گفت: در صورتی که ادغام اتحادیه های همگن به صورت کارشناسی  و با برنامه ریزی صحیح انجام شود، تداخل های صنفی از بین می رود.

وی  تصریح کرد: با ادغام کارشناسی شده، دیگر انرژی و وقت اتاق اصناف ایران  و  تهران از بابت اختلافات سلیقه ای گرفته نمی شود ضمن آنکه با ادغام، اتحادیه های صنفی بزرگتر و به لحاظ مالی قوی تر خواهد شد.

فرخ مهر در مورد ادغام اتحادیه هتل و هتل آپارتمان با اتحادیه مهمانپذیران اظهار داشت: من موافق ادغام این دو اتحادیه هستیم اما در مورد موضوع هیات مدیره با توجه به تفاوت های طبقاتی دو اتحادیه باید کار کارشناسی شود.
وی گفت: اگرچه نمی توانم به جرات بگویم که این دو اتحادیه با یکدیگر همگن هستند اما ویژگی اتحادیه هتل و هتل آپارتمان و مهمانپذیران در موضوع اقامت با هم یکسان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]