اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042967655125

درمراسم تجلیل از فعالان صنعت استان چهارمحال و بختیاری

به مالت، واحد برتر دانش بنیان شد

کد: 1395042967655125

http://goo.gl/y2pb8u

، شهر کرد , (اخبار رسمی): به مالت در مراسم روز ملی صنعت، معدن و تجارت به عنوان واحد برتر و فعال دانش بنیان استان چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

حضور فعالان صنعت استان چهارمحال و بختیاری

10 تیر، روز ملی صنعت، معدن و تجارت بود و به این مناسبت اداره صنعت و معدن استان چهارمحال و بختیاری جهت تقدیر از شرکت های صنعتی و دانش بنیان فعال استان، مراسمی برگزار کرد و از فعالان این عرصه تقدیر به عمل آورد.

یکی از فعالان برتر دانش بنیان در استان به مالت(شرکت شهد زاگرس جهانبین) بود که مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.  محمد رستمی مدیر عامل به مالت با حضور در جمع فعالان صنعت لوح و تندیس این همایش را دریافت کرد.

در این مراسم که با حضور فعالان عرصه صنعت استان و مسئولین برگزار شد، از واحد های برتر دانش بنیان، واحد های برتر تحقیق و توسعه و فعالان اقتصادی تقدیر به عمل آمد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

به مالت

شرکت شهد زاگرس جهان بین در سال 1386 با هدف خودکفایی در زمینه تولید مالت در کشور و بومی‌سازی این صنعت به ثبت رسیده است. شرکت شهد زاگرس جهانبین پیشرفته ترین و بزرگترین کارخانه صنعتی تولید مالت جو ، گندم جوانه زده ، آرد جو و فرآورده های آنها را در خاورمیانه دارد که با بکارگیری افراد متخصص و کسب امتیازهای لازم موفق به استقرار در پارک علم و فن آوری استان چهار محال و بختیاری گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید