اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960502255355125

به موجب احترام به نکات ایمنی و کمک به همکار خود:

تجلیل از کارگر نمونه و فداکار به مالت

کد: 13960502255355125

https://goo.gl/agycEx

، شهر کرد , (اخبار رسمی): مراسم تقدیر و تشکر از آقای ابوالقاسم حدادی به دلیل اقدام شجاعانه او در نجات یک همکار، در شرکت به مالت برگزار شد.

تجلیل از کارگر فداکار و نمونه به مالت

ابوالقاسم حدادی که نجات دهنده‌ی جان همکار خود بود به صورت کامل مجهز به پوشش ایمنی بوده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت به مالت، چندی پیش یکی از کارگران فداکار این شرکت در اقدامی شجاعانه اقدام به نجات همکار خود از برق گرفتگی کرد. این کارگر با پوشش کامل ایمنی توانست همکار خود را که به صورت ناخواسته هنگام شستشوی دست دچار برق گرفتگی شده بود از جریان برق جدا کند و جان او را نجات دهد. 

کارشناسان فنی شرکت با بررسی فیلم‌های مدار بسته اقدام به رفع مشکل کردند. به گفته مسئولین، ابوالقاسم حدادی که نجات دهنده‌ی جان همکار خود بود به صورت کامل مجهز به پوشش ایمنی بوده و از این رو خیلی سریع و بدون نگرانی از برق گرفتگی، به کمک همکار خود آقای حجار شتافته است.

از این رو برای بالا رفتن روحیه‌ی احترام به نکات ایمنی و یاری به دیگران در محیط کار، مراسم تجلیل از این بزرگوار ترتیب داده شد و حداد لوح و هدیه‌ی خود را از  رستمی، مدیر عامل شرکت به مالت دریافت کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

به مالت

شرکت شهد زاگرس جهان بین در سال 1386 با هدف خودکفایی در زمینه تولید مالت در کشور و بومی‌سازی این صنعت به ثبت رسیده است. شرکت شهد زاگرس جهانبین پیشرفته ترین و بزرگترین کارخانه صنعتی تولید مالت جو ، گندم جوانه زده ، آرد جو و فرآورده های آنها را در خاورمیانه دارد که با بکارگیری افراد متخصص و کسب امتیازهای لازم موفق به استقرار در پارک علم و فن آوری استان چهار محال و بختیاری گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | شهر و جامعه