اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960728264905125

با «به‌مالت» بیشتر زندگی کن

کد: 13960728264905125

https://goo.gl/xGUhxq

، شهر کرد , (اخبار رسمی): مواد غذایى که به صورت روزانه مصرف مى کنید و ریز مغذى‌هاى موجود در آنها، نقش مهمى در سلامت شما دارند. شرکت شهد زاگرس جهانبین با ارائه‌ى محصولات سالم و مغذى به مالت و مالتى سان به شما براى ارتقاى سلامتى‌تان کمک مى کند.

آشنایی با مجله اینستاگرامی تغذیه سالم "به مالت شاپ" و محصولات جدید
دمنوش جو و کارخانه ی به مالت
آشنایی با مجله اینستاگرامی تغذیه سالم "به مالت شاپ" و محصولات جدید
بسته بندی های جدید و زیبا ی به مالت و مالتی سان
آشنایی با مجله اینستاگرامی تغذیه سالم "به مالت شاپ" و محصولات جدید
محصولات جدید مالتی سان، مخصوص تغذیه ی مدرسه و محل کار

خرید محصولات غذایی سالم و بدون مواد نگهدارنده از فروشگاه اینترنتی به‌مالت‌شاپ با تخفیف 10 درصدی این خبر و تحویل رایگان آن از طریق پست سفارشی در سراسر کشور

به گزارش روابط عمومی به‌مالت؛ به تازگی بسته‌بندی‌های زیبا و جدید «به‌مالت» و «مالتی‌سان» روانه‌ی بازار شدند. این شرکت دانش بنیان پیشتاز در عرضه‌ی مواد غذایی سالم و بدون مواد نگهدارنده توجه بسیاری از طرفداران تغذیه‌ی سالم و ارگانیک را به خود جلب کرده است. محصولات سالم و مغذی به‌مالت از سال ۹۱ در فروشگاه‌های سلامت، عطاری‌ها و گیاهان دارویی عرضه شده‌اند و اکنون با طرح و بسته‌بندی‌های جدید، جایگاه خود را در فروشگاه‌های مواد غذایی سراسر کشور باز کرده‌اند. بعد از این تغییرات مثبت به‌مالت تصمیم به پذیرش نماینده‌ی فروش دارد.

 

تناسب اندام و تغذیه‌ی سالم با توصیه‌های به مالت

یکی از دغدغه‌های مهم این روزهای‌ مردم در تمام دنیا تناسب اندام و تغذیه‌ی سالم است. در نتیجه‌ی رعایت یک رژیم غذایی مناسب، شما می‌توانید با کیفیت بیشتری زندگی کنید و از امراض بسیاری دور بمانید. تیم تحقیق و توسعه‌ی به‌مالت هر روز مطالب بسیار آموزنده‌ای  در زمینه‌ی سلامت، سالم زیستن، تغذیه‌ی سالم و نحوه‌ی مصرف محصولات خود را به زبان ساده در مجله‌ی تغذیه‌ی سالم اینستاگرامی به‌مالت شاپ منتشر می‌کنند. کافی است در اینستاگرام (@behmaltshop)  را جستجو کرده، عضو آن شوید و توصیه‌ها را دنبال کند.

 

محصولات به‌مالت

برای آشنایی با محصولات سالم و مغذی به‌مالت و مالتی‌سان و آگاهی بخشی قبل از خرید، تعدادی از محصولات این فروشگاه را به شما معرفی می‌کنیم.

  • عصاره‌ی مالت جو و عصاره‌ی گندم جوانه زده ویتامینه و پروتیینه، در طعم های مختلف (عصاره‌ی مالت جو، عصاره‌ی گندم جوانه زده ، عصاره‌ی مالت جو حاوی کنجد و عسل، عصاره‌ی مالت جو حاوی شکلات)  و در بسته‌بندی جارهای مثلثی ۴۰۰ گرمی (سفارشی) روانه‌ی بازار شده است. هر یک شیشه عصاره‌ی مالت جو معادل ۴۰ لیوان ماءالشعیر خاصیت غذایی دارد. عصاره‌های به‌مالت از عسل غلیظ‌تر و طعم ساده‌ی آن مانند سمنو است.
  • دو نوع بسته‌بندی جدید  Malti Sun (مالتی‌سان) شامل بسته‌بندی لیوانی ۲۰۰ گرمی در ۵ طعم (عسل، کره بادام زمینی، شکلات، کنجد و گندم جوانه زده) و بسته‌بندی‌های جعبه‌ای حاوی ۲۴ بسته ۲۵ گرمی در ۶ طعم (عسل، کره بادام زمینی، شکلات، کنجد، گندم جوانه زده و عصاره‌ی مالت) ارائه شده است. مالتی‌سان را به راحتی با خود به مدرسه، محل‌کار، باشگاه و... ببرید و به عنوان صبحانه و یا میان وعده‌ی سالم و مقوی نوش جان کنید. 
  • پودرهای به مالت قطعات گمشده‌ی پازل تغذیه‌ا‌ی ما هستند. پودرهای به‌مالت به عنوان مکمل غذایی و با هدف جبران حذف سبوس از نان و برنج، در بسته‌‌های جعبه‌ای ۲۰۰ گرمی عرضه شده‌اند. 

 

این محصولات شامل گندم جوانه زده، مالت جو (جو جوانه زده)، سبوس برنج فرآوری شده، سبوس گندم فرآوری شده و سبوس جو فرآوری شده هستند.

 

  • پودر عصاره‌ی مالت جو «به‌مالت» شیرین و ویتامینه در جارهای شیشه‌ای ۱۵۰ گرمی، در شیر، نسکافه و یا نوشیدنی های گرم و سرد حل می‌شوند و جایگزین شکر هستند.
  • دمنوش جو "به‌مالت" در بسته‌های کیسه‌ای ۲۰۰ گرمی عرضه شده است، دمنوش باستانی شرقی بسیار پرخاصیت و خوش عطر و طعم است. این دمنوش هرچه بیشتر دم بکشد، به طعم بهتر و رنگ قهوه‌ای‌تر نزدیک‌ می‌شود .خرید محصولات به‌مالت با تخفیف و ارسال رایگان به تمام ایران

 

خرید از فروشگاه اینترنتی تغدیه سالم به‌مالت شاپ و ارسال رایگان آن به تمام نقاط کشور از طریق پست سفارشی امکان پذیر است. این فروشگاه نماد اعتماد الکترونیک دارد و با جستجوی کلمه‌ی" به مالت شاپ" در گوگل قابل یافتن است.

 

برای اولین خرید خود از فروشگاه اینترنتی به‌مالت شاپ می‌توانید با استفاده از کد تخفیف ۹۶۰۸۱۵ تا ۱۰ درصد تخفیف بگیرید.

 

شرایط اعطای نمایندگی به‌مات و مالتی‌سان

شرکت شهدزاگرس جهانبین جهت اعطای نمایندگی فروش محصولات به‌مالت و مالتی‌سان اعلام آمادگی می‌کند. برای دریافت احراز شرایط نمایندگی با شماره‌ تماس‌های03832570321 و   03832571049در ارتباط باشید.

با به‌مالت #بیشتر_زندگی_کن

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

به مالت

شرکت شهد زاگرس جهان بین در سال 1386 با هدف خودکفایی در زمینه تولید مالت در کشور و بومی‌سازی این صنعت به ثبت رسیده است. شرکت شهد زاگرس جهانبین پیشرفته ترین و بزرگترین کارخانه صنعتی تولید مالت جو ، گندم جوانه زده ، آرد جو و فرآورده های آنها را در خاورمیانه دارد که با بکارگیری افراد متخصص و کسب امتیازهای لازم موفق به استقرار در پارک علم و فن آوری استان چهار محال و بختیاری گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]