اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951221243695125

به مالت در سمینار تخصصی طب سنتی

سمینار تخصصی طب سنتی در تهران برگزار شد

کد: 13951221243695125

https://goo.gl/drAZd0

، شهر کرد , (اخبار رسمی): پنجمین سمینار تخصصی طب سنتی با هدف بررسی نقش و جایگاه طب سنتی در پیشگیری و درمان بیماریهای شایع با همکاری و حمایت دفتر طب سنتی ایرانی – اسلامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشکده طب سنتی دانشگاه تهران برگزار شد.

دکتر میرفخرایی فوق تخصص طب سنتی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از به مالت، طب سنتی یکی از قدیمیترین شیوه های پزشکی در جهان محسوب میشود و برای قرن ها نقش مهمی در جلوگیری و  درمان بیماریها داشته است. ایران نیز از پیشینه تاریخی ارزشمندی در زمینه استفاده از داروهای گیاهی در درمان بیماری
های شایع برخوردار است. بیماریهای زیادی هم چون سرماخوردگی ، یبوست، مشکالت گوارشی، مشکالت تنفسی، ناراحتی  های قلبی، آرتروز و دردهای مفصلی به سادگی توسط علم طب سنتی قابل پیشگیری است و امروزه با افزایش دانش  متخصصان این حوزه در درمان برخی بیماری های شایع نیز توانسته رهگشا باشد. در حال حاضر حدود 80 درصد جمعیت دنیا از گیاهان دارویی به عنوان دارو استفاده می کنند که در درمان بیماریهای شایع مانند دیابت از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.  
طب سنتی ایران، دانشی آمیخته با طبیعت غنی ایران زمین و هنر و فراست برخاسته ازحکمت اهالی ایران زمین است که با محک تجربه در طول سالیان حیات انسان آزموده شده است. طب سنتی با ریشه دهها هزار ساله، انسان را فقط از بعد مادی نمینگرد بلکه به ابعاد دیگر وجود وی نیز توجه دارد. در این دیدگاه، حفظ سلامت مقدم بر درمان است، و توجه به روش زندگی ، تغذیه درست، فعالیت کافی و ترویج سالمت محوری شعار طب سنتی ایران است. با توجه به اهمیت طب سنتی و جایگاه خاص آن و همچنین منابع عظیم گیاهان دارویی در کشور، دبیرخانه دائمی همایش پس از برگزاری چهار دوره موفق، پنجمین سمینار تخصصی طب سنتی را با هدف بررسی نقش و جایگاه طب سنتی در  پیشگیری و درمان بیماریهای شایع با همکاری و حمایت دفتر طب سنتی ایرانی – اسالمی وزارت بهداشت، درمان و  آموزش پزشکی و دانشکده طب سنتی دانشگاه تهران و کارشناسان برجسته این حوزه برگزار کرد.
این سمینار 13 و14 اسفند ماه در دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

به مالت

شرکت شهد زاگرس جهان بین در سال 1386 با هدف خودکفایی در زمینه تولید مالت در کشور و بومی‌سازی این صنعت به ثبت رسیده است. شرکت شهد زاگرس جهانبین پیشرفته ترین و بزرگترین کارخانه صنعتی تولید مالت جو ، گندم جوانه زده ، آرد جو و فرآورده های آنها را در خاورمیانه دارد که با بکارگیری افراد متخصص و کسب امتیازهای لازم موفق به استقرار در پارک علم و فن آوری استان چهار محال و بختیاری گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]