اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960224249005125

حمایت دولت یازدهم در راستای تحقق اهداق اقتصاد مقاومتی

پرداخت وام های سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی

کد: 13960224249005125

https://goo.gl/ZuAwre

، شهر کرد , (اخبار رسمی): حمایت بیست میلیاردی دولت یازدهم در قالب وام سرمایه در گردش به شرکت شهد زاگرس جهانبین، محصولات غذای سالم به مالت

به مالت دارای 4000 تن سیلوی ذخیره ی جو و 1000 تن دانه مالت است.

حمایت دولت از واحدهای تولیدی داخلی با اعطای وام سرمایه در گردش

روابط عمومی به مالت ازحمایت بیست میلیاردی دولت یازدهم در قالب وام سرمایه در گردش به شرکت شهد زاگرس جهانبین، محصولات غذای سالم به مالت خبر داد.

مهندس رستمی، مدیر عامل این شرکت در بخشی از این ویدئوی مستند در مورد حمایت سرمایه در گردش و تاثیر آن بر عملکرد شرکت می گوید و مشکل کمبود سرمایه در گردش را مهم ترین مشکل پیش رو شرکت بعد از بالا رفتن ناگهانی قیمت ارز و مواد اولیه در زمان راه اندازی کارخانه می داند.

این شرکت در زمان "پایین بودن" قیمت ارز موفق به دریافت تاییدیه ی طرح توجیحی از طرف بانک و اخذ تسهیلات مورد نیاز برای سرمایه در گردش شده بود اما قبل از خرید مواد اولیه با قیمت پایین، با بالا رفتن ناگهانی قیمت ارز و گران شدن بیش از حد مواد اولیه با مشکل مواجه شد.

 

حمایت بیست میلیاردی دولت یازدهم در قالب وام سرمایه در گردش به شرکت شهد زاگرس جهانبین، محصولات غذای سالم به مالت

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

به مالت

شرکت شهد زاگرس جهان بین در سال 1386 با هدف خودکفایی در زمینه تولید مالت در کشور و بومی‌سازی این صنعت به ثبت رسیده است. شرکت شهد زاگرس جهانبین پیشرفته ترین و بزرگترین کارخانه صنعتی تولید مالت جو ، گندم جوانه زده ، آرد جو و فرآورده های آنها را در خاورمیانه دارد که با بکارگیری افراد متخصص و کسب امتیازهای لازم موفق به استقرار در پارک علم و فن آوری استان چهار محال و بختیاری گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]