اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951204238375125

حضور به مالت در نمایشگاه استان چهارمحال و بختیاری

کد: 13951204238375125

https://goo.gl/1XVn4J

، شهر کرد , (اخبار رسمی): فعالان صنایع کشاوری استان چهارمحال و بختیاری با حضور در نمایشگاه دستاوردهای جهادکشاورزی این استان، دستاوردها و توانمندی‌هایشان  را به علاقمندان ارائه کردند.

نمایگاه دستاوردهای جهاد کشاورزی استان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی به مالت، دستاوردهای جهادکشاورزی استان چهارمحال و بختیاری با حضور 50 مجموعه و شرکت فعال در حوزه صنایع کشاورزی و فرآورده های آن از 18 بهمن تا 21 بهمن 95 در فرهنگسرای استان برگزار شد.

محمد رستمی مدیرعامل شهد زاگرس جهانبین با اعلام این حضور، درباره جایگاه و اهمیت این نمایشگاه گفت: نمایشگاه دستاوردهای جهاد کشاورزی استان هرساله یکبار با هدف معرفی دستاوردهای تازه حوزه صنایع کشاوری استان چهارمحال و بختیاری به علاقمندان، متخصصان و کارشناسان برپا می‌شود.

وی در ادامه با تشریح اهداف و دستاوردهای حضور در این نمایشگاه افزود: ما با حضور فعال خود در نمایشگاه‌های استانی به مردم و مسئولین نشان می‌دهیم که استان ما در سرمای زمستان نخوابیده و اقتصاد کشاورزی استان ما با تولید فرآورده های کشاورزی هنوز پا برجا است.

مدیرعامل شهد زاگرس جهانبین به دستاورد این رویداد برای شرکت‌هایی با روابط عمومی قوی اشاره و تصریح کرد: در روزهای برگزاری نمایشگاه بستر مناسبی جهت ایجاد ارتباط‌هایی جدید و موثر میان مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه وجود دارد ولی بهره‌مندی از این موقعیت ارتباط مستقیمی با توان روابط عمومی آن مجموعه دارد.

او با دعوت از علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه، ادامه داد: غرفه شهد زاگرس جهانبین به نشانی خیابان فردوسی شمالی- فرهنگسرا در  کنار سایر غرفه‌های حاضر، آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه دستاوردها و توانمندی‌های مجموعه است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از وب‌سایت این شرکت بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

به مالت

شرکت شهد زاگرس جهان بین در سال 1386 با هدف خودکفایی در زمینه تولید مالت در کشور و بومی‌سازی این صنعت به ثبت رسیده است. شرکت شهد زاگرس جهانبین پیشرفته ترین و بزرگترین کارخانه صنعتی تولید مالت جو ، گندم جوانه زده ، آرد جو و فرآورده های آنها را در خاورمیانه دارد که با بکارگیری افراد متخصص و کسب امتیازهای لازم موفق به استقرار در پارک علم و فن آوری استان چهار محال و بختیاری گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]