اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960224248955125

در مستندی از سوی شرکت شهد زاگرس جهانبین ارائه شد

مستندی گویا از سنگلاخ‌های در برابر کارآفرینان ایرانی

کد: 13960224248955125

https://goo.gl/93bnzX

، شهر کرد , (اخبار رسمی): شرکت شهد زاگرس جهانبین، تولید کننده محصولات به‌مالت، در یک مستند ویدیویی، نمایشی از تلاقی عشق و درد کارآفرینی را به نمایش درآورده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت به مالت، در این مستند به دغدغه‌های کارآفرینی در ایران از نگاه این شرکت پرداخته شده که می‌تواند نمایانگر دغدغه بسیاری از کارآفرینان دیگر ایران نیز باشد.

در این مستند ویدیویی، علاوه بر مصاحبه با مدیران این شرکت و بررسی دغدغه‌های آنها، به مشکلات متعدد کارآفرینی در ایران اشاره شده است.

مهندس ترابی، مدیر تولید این شرکت در بخشی از این ویدئوی مستند می‌گوید: «شرکت های رقیب خارجی با کارمزدهای زیر 2 درصد و پرداخت های نه ماهه به گونه ای فعالیت می کنند تا تولید کننده های داخلی را از پا در بیاورند»  

در بخشی دیگر از این مستند، به صحبت های کارمندان زحمت کش این واحد اشاره شده که در آن از تغییرات به وجود آمده در زندگی خود سخن می گویند، مدیرعامل به مالت در این زمینه می‌گوید: در گذشته مردان این شهر برای کار به خارج از استان رهسپار می شدند ولی اکنون توانسته ایم تعدادی از آنها را در کارخانه و در شهر خودشان مشغول به کار کنیم.

علاقه‌مندان برای مشاهده این ویدیوی مستند می‌توانند آن را در سایت آپارات به آدرس http://www.aparat.com/v/AbMjT مشاهده کنند.

این مستند، نمایشی از تلاقی عشق و درد کارآفرینی است. چه خوش است این عشق دردناک که روز به روز افزون تر میشود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

به مالت

شرکت شهد زاگرس جهان بین در سال 1386 با هدف خودکفایی در زمینه تولید مالت در کشور و بومی‌سازی این صنعت به ثبت رسیده است. شرکت شهد زاگرس جهانبین پیشرفته ترین و بزرگترین کارخانه صنعتی تولید مالت جو ، گندم جوانه زده ، آرد جو و فرآورده های آنها را در خاورمیانه دارد که با بکارگیری افراد متخصص و کسب امتیازهای لازم موفق به استقرار در پارک علم و فن آوری استان چهار محال و بختیاری گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]