اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395042968085517

آغاز ادغام اصناف ورامین از20 سال پیش

کد: 1395042968085517

https://goo.gl/085ae5

، تهران , (اخبار رسمی): رییس اتاق اصناف ورامین اعلام کرد: ورامین از 20 سال پیش ادغام اتحادیه های صنفی را کلید زده است.

سیداکبر رمضانپور رئیس اتاق اصناف ورامین

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، سیداکبر رمضانپور رئیس اتاق اصناف ورامین در مورد ادغام اتحادیه های صنفی همگن و دارای فعالیت مشابه بر اساس مصوبه هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور گفت: در شهرستان های کوچک دیگر امکان ادغام و کوچک سازی وجود ندارد چون ادغام بیش از اندازه، اتحادیه های صنفی را از تخصص خارج می کند.

وی افزود: در شهرستان های کوچک ادغام اتحادیه های صنفی به کرات انجام شده است به طوری که اکنون در شهرستان ورامین اتحادیه ای داریم که 34 رسته صنفی را در دل خود دارد و اتحادیه ای همچون قنادان نیز با 15 رسته صنفی در درون خود فعالیت می کند.

رئیس اتاق اصناف ورامین گفت: در گذشته تعداد اتحادیه های صنفی در ورامین 43 اتحادیه بود اما هم اکنون فقط 25 اتحادیه های صنفی در شهرستان ورامین وجود دارد.

وی گفت: تهران تجربه ادغام اتحادیه های صنفی را ندارد و در صورت ادغام اتحادیه های صنفی در یکدیگر تازه به تجربه 20 سال پیش ما خواهند رسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی