اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395043068355517

رئیس اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت و دوچرخه :

ادغام اصناف نیازمند بازه زمانی بیشتر است

کد: 1395043068355517

http://goo.gl/PWbD2q

، تهران , (اخبار رسمی): خادم منصوری گفت: برای مصوبه هیات عالی نظارت مبنی بر تجمیع اتحادیه های همگن ارزش قایل هستیم اما اجرای این مصوبه نیازمند بازه زمانی بیشتری است.

موتور سیکلت

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران محمد خادم منصوری رئیس اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت و دوچرخه تهران افزود: اجرای این طرح ابتدا شامل اتحادیه های کمتر از 300 عضو می شود که بهترین راهکار برای این اتحادیه ها ادغام است که شرایط بهتری را برای اتحادیه ها ایجاد می کند.

وی با تاکید بر اینکه مصوبه تجمیع اتحادیه‌ها نیازمند برنامه‌ریزی و کارشناسی است، افزود: برای بحث کارشناسی مصوبه هیچ کس بهتر از روسای اتحادیه‌ها که اطلاعات کافی و اشراف کامل به اتحادیه دارند ، نیست و باید برای کارشناسی این مساله از روسای اتحادیه ها کمک گرفت.

خادم منصوری افزود: تمام اتحادیه ها با اصل موضوع ادغام مشکلی ندارند و پیرو تبعیت از قانون هستند اما روند اجرای کار باید درست و دقیق باشد تا مشکلی برای اتحادیه ها به وجود نیاید.

وی اظهار کرد: در همه جای دنیا اتحادیه ها از قدرت مالی و استقلال برخوردار هستند و در این جا تجمیع تنها به معنای قوی شدن اتحادیه ها نیست و اگر درست اجرایی نشود، چه بسا باعث تضعیف اتحادیه ها نیز خواهد شد.

خادم منصوری، تعداد اعضای فعال در اتحادیه فروشندگان موتورسیکلت و دوچرخه را یک هزار و 320 واحد ذکر کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی