اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395043068365517

رئیس اتحادیه اغذیه فروشان تهران:

قدرت اتحادیه ها افزایش می یابد

کد: 1395043068365517

http://goo.gl/1QMe3t

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس اتحادیه اغذیه فروشان تهران گفت: اجرای مصوبه ادغام اتحادیه‌های همگن نباید به صورت شتابزده و بدون در نظر گرفتن شرایط اتحادیه ها باشد.

اسداله احمدی شهریور رئیس اتحادیه اغذیه فروشان تهران

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران اسداله احمدی شهریور رئیس اتحادیه اغذیه فروشان تهران افزود: لازمه اجرای موفق مصوبه ادغام اتحادیه ها، نیازمند بررسی و شناسایی دقیق رسته‌های همگن و واگذاری آنها به اتحادیه های مربوطه در بازه زمانی مناسب  است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تمام اتحادیه ها با مصوبه هیات عالی نظارت موافق هستند اما مشکل اصلی اجرای درست این طرح است که نگرانی هایی را برای اتحادیه ها ایجاد کرده که امید است ریاست اتاق اصناف ایران حقی را برای این نگرانی ها قائل باشد.

احمدی شهریور افزود: اجرای صحیح مصوبه هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور، باعث بالا بردن قدرت اتحادیه ها می‌شود و کارایی آنها را بالا خواهد برد اما ابتدا باید از اتحادیه هایی که کمتر از 300 نفر عضو دارند،  شروع شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر اتحادیه اغذیه فروشان تهران دو هزار و 600 عضو رسمی دارد و 700 عضو فاقد پروانه نیز در حال تکمیل مدارک و ساماندهی شدن هستند.

احمدی شهریور افزود: تداخل صنفی معضلی است که از ابتدا اتحادیه های صنفی با آن درگیر بوده اند و اگر از همان ابتدا این مساله رعایت شده بود اکنون با این مشکلات روبه رو نبودیم و امید است ادغام اتحادیه ها این مساله را مرتفع سازد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی