اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395043168705125

شرکت به مالت حامی 40 خانواده در استان محروم چهارمحال و بختیاری

ما دیگر برای کار به غربت نمی رویم

کد: 1395043168705125

http://goo.gl/WgptoR

، شهر کرد , (اخبار رسمی): شرکت شهد زاگرس جهانبین صاحب برند " به مالت " از مهاجرت 40 خانوار به دیار غربت جلوگیری کرده است.

شرکت شهد زاگرس جهانبین- صاحب برند به مالت

گزارشی از کارآفرینانی که یک تنه مقابل مهاجرت های غیر اصولی به شهر های بزرگ ایستاده اند.

امروژه مسئله  مهاجرت از شهر های کوچک به شهر های بزرگ یک مشکل اجتماعی تلقی می شود. به این منظور نمونه های موفق کارآفرینانی که در وطن خود به احداث واحد های تولیدی و بنگاه های اقتصادی پرداخته اند می پردازیم.

در این گزارش کارمندان شرکت به مالت در خصوص سهولت زندگی خود در وطن خود و کنار خانواده سخن می گویند و از کارآفرینان بزرگ می خواهند که با توسعه بنگاه های اقتصادی در شهرستان ها، به سایرین کمک کنند تا آنها هم تجربه یک زندگی سالم در وطن خود را داشته باشند.

شرکت شهد زاگرس جهانبین تولید کننده محصولات بر پایه مالت جو و گندم است و محصولات سلامت محور خود را با برند به مالت و مالتی سان در فروشگاه های سلامت و غذایی ایران عرضه می کند. می توانید گزارش ویدئویی را از طریق این لینک مشاهده کنید. 

کارآفرینی و تلاش برای بهبود تغذیه انسان ها-ما تولید کننده و توسعه دهنده محصولات بر پایه ی جوانه های غلات هستیم. هدف ما غنی سازی سفره های انسان ها است. با حمایت از تولید ملی، قلب تپنده کشورمان را زنده نگه داریم و کمک کنیم که شرکت های تولید کننده ایرانی راه برای وارد شدن به کشورهای دیگر را بسازند و نام "تولید ایران-MADE IN IRAN" را با افتخار در سر تا سر جهان گسترش دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

به مالت

شرکت شهد زاگرس جهان بین در سال 1386 با هدف خودکفایی در زمینه تولید مالت در کشور و بومی‌سازی این صنعت به ثبت رسیده است. شرکت شهد زاگرس جهانبین پیشرفته ترین و بزرگترین کارخانه صنعتی تولید مالت جو ، گندم جوانه زده ، آرد جو و فرآورده های آنها را در خاورمیانه دارد که با بکارگیری افراد متخصص و کسب امتیازهای لازم موفق به استقرار در پارک علم و فن آوری استان چهار محال و بختیاری گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
لینک مرتبط:
http://www.aparat.com/v/uThpv
این گزارش را در آپارات ببینید
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام