اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050268995385

مجمع عادی سالیانه موسسه اعتباری عسکریه برگزارشد

حضور 90 درصدی سهام داران در تقسیم سود

کد: 1395050268995385

http://goo.gl/iDn0H8

، تهران , (اخبار رسمی): مجمع عمومی عادی سالیانه مؤسسه اعتباری ملل(عسکریه) برای بررسی صورت های مالی و ترازنامه سال مالی منتهی به 29 اسفند 1394 روز پنجشنبه 31 تیر در محل هتل همای تهران برگزار شد.

مجمع سالانه عسکریه

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی مؤسسه اعتباری ملل(عسکریه)؛ مجمع عمومی عادی سالیانه این مؤسسه برای بررسی صورت‌های مالی و ترازنامه سال مالی منتهی به 29 اسفند 1394 روز پنجشنبه 31تیر1395 با حضور حدود 90درصد سهام داران مؤسسه اعتباری ملل(عسکریه) و یا نمایندگان قانونی آنها در محل هتل همای تهران برگزار شد.

 سهامداران مؤسسه اعتباری ملل(عسکریه) در جریان برگزاری مجمع عمومی عادی ضمن استماع گزارش هیات مدیره و مدیر عامل؛ تقسیم سود نقدی 255ریالی را به ازای هر سهم این مؤسسه تصویب کردند.

 در این جلسه که حجت الاسلام سیدامین جوادی ریاست آن را بر عهده داشت، فرزاد طحان نظیف و حسن واقعی به عنوان ناظران، مهدی ابهری به عنوان منشی و سرکار خانم میرآقایی به عنوان نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار در ترکیب هیات رئیسه مجمع حضور داشتند.

 حجت الاسلام سید امین جوادی مدیر عامل مؤسسه اعتباری عسکریه با ایراد سخنانی نمایی کلی از برنامه های آتی مؤسسه و شرکت های وابسته را برای اعضای مجمع عمومی و سهامداران شرح داد. محمدرضا مروجی نیز به عنوان رئیس هیات مدیره بعد از قرائت گزارش هیئت مدیره به تشریح وضعیت عملکرد سال 94 این مؤسسه به مجمع صاحبان سهام پرداخت.

 همچنین مجید کشور پژوه بازرس و نماینده حسابرس قانونی؛گزارش حسابرسی سال 94 این مؤسسه را قرائت و مدیران موسسه درباره بندهایی از گزارش توضیحاتی را به اعضای مجمع و سهامداران حاضر ارائه کردند.

 قابل ذکر است؛ در این مجمع انتخاب بازرسین موسسه نیز انجام شد که مؤسسه حساب ارقام نگر آریا به عنوان بازرس اصلی و موسسه حسابرسی رهیافت به عنوان بازرس علی البدل مؤسسه با رای مجمع انتخاب شدند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه اعتباری ملل (عسکریه)

مؤسسه اعتباری عسکریه در سال 1366 با نام صندوق قرض الحسنه عسکریه و در شب ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع) فعالیت خود را آغاز نمود.در سال 1373 با شکل گرفتن وزارت تعاون به عنوان اولین تعاونی اعتبار آزاد در سطح کشور مجوز فعالیت خود را از وزارت تعاون اخذ نمود و پس از آن حوزه عملیات خود را به سراسر کشور گسترش داد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه