اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050269265517

رئیس اتحادیه سوپرمارکت و مواد پروتئینی تهران:

شرایط مالی اتحادیه های کوچک، خوب نیست

کد: 1395050269265517

http://goo.gl/h9Gs6Q

، تهران , (اخبار رسمی): تعداد اتحادیه هایی که با داشتن اعضای کم از شرایط مالی مطلوبی برخوردار نیستند، اندک نیست و باید با ادغام چنین اتحادیه هایی، شرایط مطلوب تری را برای اعضای آنها رقم زد.

شرایط مالی اتحادیه های کوچک، خوب نیست

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، سعید درخشانی رئیس اتحادیه سوپرمارکت و مواد پروتئینی تهران با اشاره به اجرای مصوبه هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور مبنی بر ادغام اتحادیه های کوچک اظهار کرد: در حال حاضر تعداد اتحادیه هایی که با داشتن اعضای کم شرایط مالی مطلوبی ندارند، کم نیست و اجرای مصوبه این هیات می تواند کمک شایانی را به این قبیل اتحادیه‌ها داشته باشد و شرایط مطلوب تری را برایشان رقم بزند.

وی ادامه داد: از طرف دیگر، برخی از اتحادیه هایی که بیشتر از دو هزار عضو را دارا هستند، نباید دیگر ادغامی صورت بپذیرد چرا که شلوغ شدن بیش از حد تعداد اعضا مسبب عدم رسیدگی کامل اتحادیه های مربوطه به واحدهی متقاضی می شود.

درخشانی ادامه داد: تعداد اعضایی که در بخش سوپر مارکت فعالیت می‌کنند، زیاد است اما به دلیل اینکه طبق قانون تنها به واحدهایی که بالای 70 متر بنا داشته باشند مجوز داده می‌شود، به همین دلیل تنها 500 واحد در تهران دارای پروانه کسب هستند و بقیه تاکنون نتوانسته اند پروانه کسب را دریافت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی