اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050269395125

جهت فروش انواع آردهای خاص ، عصاره جو و گندم

فروشگاه اینترنتی به مالت شاپ افتتاح شد

کد: 1395050269395125

https://goo.gl/nbSGRU

، شهر کرد , (اخبار رسمی): به مالت شاپ با دسترسی 24 ساعته در 7 روز هفته افتتاح شد. در این فروشگاه می توان آرد سمنو، آرد چاودار ، آرد جو و انواع محصولات تولید شده از جوانه های جو و گندم را تهیه کرد.

تصویری از به مالت شاپ

بعضی از محصولات این شرکت در مقیاس کوچک برای مصرف خانگی صرفا در این فروشگاه عرضه می شود.

فروشگاه اینترنتی به مالت شاپ به نشانی www.behmalt-shop.com متعلق به شرکت شهد زاگرس جهان بین و صاحب امتیاز فروش اینترنتی محصولات به مالت است. در این فروشگاه آردهای خاص مانند آرد چاودار عرضه می شود. این فروشگاه موفق به اخذ نماد اعتماد الکترونیک شده است.

در این فروشگاه 15 نوع محصول شامل 1- عصاره مالت جو 2-عصاره مالت گندم 3-پودر جوانه گندم 4-پودر جوانه جو 5-آرد سمنو 6- آرد چاودار 7-دانه مالت روشن 8-دانه مالت تیره 9-پودر مالت تیره 10-عصاره مالت کنجدی 11-عصاره مالت شکلاتی 12-سبوس فرآوری شده جو 13- سبوس فرآوری شده گندم 14-سبوس فرآوری شده برنج 15-پودر عصاره مالت عرضه می شود.

برای ورود به فروشگاه کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

به مالت

شرکت شهد زاگرس جهان بین در سال 1386 با هدف خودکفایی در زمینه تولید مالت در کشور و بومی‌سازی این صنعت به ثبت رسیده است. شرکت شهد زاگرس جهانبین پیشرفته ترین و بزرگترین کارخانه صنعتی تولید مالت جو ، گندم جوانه زده ، آرد جو و فرآورده های آنها را در خاورمیانه دارد که با بکارگیری افراد متخصص و کسب امتیازهای لازم موفق به استقرار در پارک علم و فن آوری استان چهار محال و بختیاری گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی