اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050470385485

نشر صابرین منتشر کرد

تربیت بدون فریاد

کد: 1395050470385485

https://goo.gl/beUNWN

، تهران , (اخبار رسمی): با پیاده کردن اصول این کتاب در زندگی خود، روابط شما و فرزندتان چنان می شود که همواره در آرزوی آن به سر می بردید. این روابط قرین شادی، همکاری، توازن و از همه مهمتر احترام متقابل خواهد بود.

کتاب" تربیت بدون فریاد" از نشر صابرین منتشر شد.

به گزارش انتشارات صابرین، در کتاب تربیت بدون فریاد از مجموعه کتاب های کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان، ابتدا از ارتباط با فرزندانتان شروع می کند. هدف نویسنده از نوشتن این کتاب ایجاد روابط قرین شادی، همکاری، توازن و از همه مهمتر احترام متقابل در خانواده است. در واقع آرامش آن قدر هم که تصور می کنید از خانواده شما دور نیست. در این کتاب ساختاری انتخاب شده که با روشی منطقی شما را با شیوه  تربیت بدون فریاد آشنا سازد.

هال ادوارد رانکل نویسنده و اکرم کرمی مترجم این کتاب هستند.تربیت بدون فریاد باقیمت 13هزار تومان و تیراژ 5000 جلد در مراکز پخش قابل تهیه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات صابرین

کتابهای صابرین عمدتاً در حوزه‌های ادبیات کودک و نوجوان و کتب دانشگاهی منتشر شد. از سال 1375 انتشارات صابرین بیشتر فعالیت خود را بر موضوعات تربیتی، خانواده و ادبیات عرفانی متمرکز ساخت که خوشبختانه با توجه به نیاز جامعه به این‌گونه کتابها، آثار منتشر مورد استقبال خوانندگان قرار گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب