اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050470475517

مهرماه در اراک انجام می‌شود

راه‌اندازی رشته های مدیریت کسب و کار

کد: 1395050470475517

https://goo.gl/RuD335

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس اتاق اصناف استان مرکزی از راه اندازی دو رشته با عنوان مدیریت کسب و کار و صنوف مشاورین املاک و نمایشگاه‌داران برای اصناف خبر داد.

جمشید زند رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، جمشید زند رئیس اتاق اصناف استان مرکزی گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی از ابتدای مهرماه در این دو رشته دانشجو گرفته می شود.

زند اظهار کرد: در صدد هستیم دو رشته دیگر نیز برای صنف آرایشگاهداران زنانه و مردانه و مدیریت بهداشت محیط دایر کنیم.

وی با تاکید بر اقدامات اخیر اتاق اصناف به منظور ارتقاء مهارت نیروی کار ادامه داد: این اقدام به منظور افزایش مهارت و تربیت نیروی متخصص، بستر سازی زمینه اشتغال، ارتقاء سطح مهارت شاغلین صورت گرفته است .

رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی با اشاره به ظرفیت های اصناف استان بیان کرد: امیدواریم با آموزش های دانشگاهی در رشته های مرتبط با موضوعات اصناف، علاوه بر ایجاد زمینه های اشتغال در افزایش ارائه خدمات را فراهم کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی