اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050470545608

در راستای توسعه بهینه سازی دسترسی افراد کم توان برگزارشد

کارگروه مشورتی توسعه دسترسی الکترونیکی

کد: 1395050470545608

http://goo.gl/onTI2f

، تهران , (اخبار رسمی): در کارگروه مشورتی مناسب سازی و توسعه دسترسی الکترونیکی ، راهکارهای توسعه بهینه سازی دسترسی و توانمند سازی افراد معلول بررسی شد.

کارگروه مشورتی توسعه دسترسی الکترونیکی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فناوری اطلاعات ایران ،در راستای بررسی راهکارهای توسعه بهینه سازی دسترسی و توانمند سازی افراد دارای نیازهای ویژه کم توان و با معلولیت  به کمک فناوری های نوین به ویژه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان فناوری اطلاعات "کارگروه مشورتی مناسب سازی و توسعه دسترسی الکترونیکی"  برگزار شد.
در این کارگاه بر ایجاد زیر ساخت های لازم و ضروری برای معلولان با استفاده از فناوری اطلاعات تاکید شد.
همچنین ارائه فناوری و توسعه فناوری های مربوط به استفاده هر چه آسانتر معلولان از خدمات فناوری اطلاعات ایران به زبان فارسی با حمایت بخش خصوصی و نخبگان، ایجاد بانک اطلاعاتی پزشکی و امکانات بیمارستانی و تسهیلات انواع بیمه ها برای این قشر جامعه در این جلسه بررسی شد.
لازم به ذکر است دراین جلسه که با حضور مهندس جهانگرد رییس سازمان فناوری اطلاعات ایرن، و دکتر بندپی رییس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد نمایندگانی از یونسکو و سازمان آموزش و پرورش استثنایی حضور یافتند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان فناوری اطلاعات ایران

سازمان فناوری اطلاعات ایران نهادی است دولتی وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که با ایجاد و بکارگیری سازوکارهای لازم، حوزه ی فناوری اطلاعات کشور از بخش های دولتی، عمومی و خصوصی را از طریق اعمال سیاست ها، مقررات، استاندارد ها و ... بر پایه مصاح، منافع و امنیت ملی و عمومی، سازماندهی، هدایت و راهبری و کنترل می کند و به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران منافع و مصالح ملی و سیاست های ابلاغی در حوزه فناوری اطلاعات را از طریق نهادها و مجامع بین المللی ذیربط پیگیری می کند. ماموریت این سازمان شامل هدف گذاری، هدایت، نظارت راهبردی، ساماندهی و توسعه امن، ایمن و پایدارفناوری اطلاعات کشور در راستای تامین منافع، مصالح، امنیت ملی، رفاه عمومی و توسعه همه جانبه و پایدارکشور می شود .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]