اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950928202375608

در حمایت از محتوای داخلی

دولت سهم خود را از درآمدهای اپراتورها کم کرد

کد: 13950928202375608

https://goo.gl/bUAGF4

، تهران , (اخبار رسمی): معاون وزیر ارتباطات گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات، در حمایت از تولید کنندگان محتوای داخلی، دولت سهم خود را از درآمد اپراتورها کاهش داد.

دولت سهم خود را از درآمدهای اپراتورها کم کرد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات، نصرالله جهانگرد رییس سازمان فناوری اطلاعات،گفت : در فاز دوم شبکه ملی اطلاعات دسترسی شبکه باند پهن در کشور افزایش داشته و به نقاط روستایی هم رسیده است.   

وی با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تنظیم مقررات در چند روز گذشته، تصریح کرد: در این جلسه تصمیمات مهمی در حوزه رگولاتوری گرفته شد که یکی از آنها کاهش تعرفه در تولیدات محتوای محلی و کاهش هزینه در این زمینه بوده است.
جهانگرد به مصوبه دیگر این جلسه برای سرویس دهندگان خدمت در بستر تلفن همراه هم اشاره و تصریح کرد: دولت از سهم خود از دریافتی های اپراتورها درحمایت از تولید کنندگان محتوا کم می کند و این مصوبه به رشد تولید محتوا کمک می کند.
وی به نحوه حمایت دولت از غرفه های دولت الکترونیک هم اشاره ای داشت و تاکید کرد : برای شرکت ارایه کنندگان خدمات دولت الکترونیک در سالن دولت حمایت های دولتی به طور متمرکز انجام شد.
معاون وزیر ارتباطات طراحی سالن دولت الکترونیک را از میدان نقش جهان اصفهان اعلام کرد و افزود: با توجه به زمان کم تلاش شد پیکر بندی نقش جهان در این سالن طراحی شود.
وی به یکپارچگی خدمات  و ارایه آن در یک پرتال واحد در شبکه ملی اطلاعات تاکید کرد و اعلام داشت : برای برنامه های این حوزه در سال 96 حدود 350 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان فناوری اطلاعات ایران

سازمان فناوری اطلاعات ایران نهادی است دولتی وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که با ایجاد و بکارگیری سازوکارهای لازم، حوزه ی فناوری اطلاعات کشور از بخش های دولتی، عمومی و خصوصی را از طریق اعمال سیاست ها، مقررات، استاندارد ها و ... بر پایه مصاح، منافع و امنیت ملی و عمومی، سازماندهی، هدایت و راهبری و کنترل می کند و به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران منافع و مصالح ملی و سیاست های ابلاغی در حوزه فناوری اطلاعات را از طریق نهادها و مجامع بین المللی ذیربط پیگیری می کند. ماموریت این سازمان شامل هدف گذاری، هدایت، نظارت راهبردی، ساماندهی و توسعه امن، ایمن و پایدارفناوری اطلاعات کشور در راستای تامین منافع، مصالح، امنیت ملی، رفاه عمومی و توسعه همه جانبه و پایدارکشور می شود .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]