اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951005207335608

از سوی دستگاه های مختلف

همکاری خوبی با شبکه ملی صورت نمی گیرد

کد: 13951005207335608

https://goo.gl/fUY7G3

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس کمیته ارتباطات مجلس شورای اسلامی گفت: اشتراک گذاری پایگاهه ای داده دستگاه های دولتی آنطور که انتظار می رود نبوده و دستگاه های مختلف هنوز همکاری مناسبی در مورد شبکه ملی اطلاعات و دولت الکترونیک ندارند.

همکاری خوبی با شبکه ملی صورت نمی گیرد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان فناوری اطلاعات ایران، رمضانعلی سبحانی فرد دستاوردهای دولت در بخش دولت الکترونیک را مثبت ارزیابی کرد و گفت: اگرچه براساس برنامه پنجم توسعه باید در حوزه فناوری اطلاعات به رشد قابل توجهی می رسیدیم اما متاسفانه به دلیل برخی موانع در دولت قبل، انطور که باید این عملکرد مثبت نبوده است.

وی گفت: در دولت یازدهم توجه نسبتا ویژه ای به این بخش شده و با همکاری مجلس اعتبارات خوبی برای فناوری اطلاعات و ارتباطات منظور شده است که زمینه اقدامات مثبت برای این بخش را رقم خواهد زد.
سبحانی فر بو اشاره به تحقق شبکه ملی اطلاعات با توجه به اهداف برنامه پنجم و نیز توجه مقام معظم رهبری به این پروژه ملی تاکید کرد: بستر خوبی در این زمینه ایجاد شده تا دستگاهها پایگاه های داده خود را به اشتراک بگذارند اما به نظر می رسد دستگاههای اجرایی همکاری مناسبی نداشته اند و خروجی این طرح برای مردم ملموس نیست.
وی خاطرنشان کرد: نیازمند شتاب بیشتری از سوی دستگاه ها در این زمینه هستیم.از سوی دیگر بروکراسی موجود در دستگاههاو نبود سیستم یکپارچه باعث ایجاد مشکلات برای خدمت دهی مردم شده است که انتظار می رود با هماهنگی دستگاه ها روی شبکه ملی اطلاعات و اجرای دولت الکترونیک این مشکلات برای مردم رفع شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان فناوری اطلاعات ایران

سازمان فناوری اطلاعات ایران نهادی است دولتی وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که با ایجاد و بکارگیری سازوکارهای لازم، حوزه ی فناوری اطلاعات کشور از بخش های دولتی، عمومی و خصوصی را از طریق اعمال سیاست ها، مقررات، استاندارد ها و ... بر پایه مصاح، منافع و امنیت ملی و عمومی، سازماندهی، هدایت و راهبری و کنترل می کند و به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران منافع و مصالح ملی و سیاست های ابلاغی در حوزه فناوری اطلاعات را از طریق نهادها و مجامع بین المللی ذیربط پیگیری می کند. ماموریت این سازمان شامل هدف گذاری، هدایت، نظارت راهبردی، ساماندهی و توسعه امن، ایمن و پایدارفناوری اطلاعات کشور در راستای تامین منافع، مصالح، امنیت ملی، رفاه عمومی و توسعه همه جانبه و پایدارکشور می شود .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]