اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050571095541

آشنایی با عملکرد هتل های جدید

هتل ها هوشمند می شود

کد: 1395050571095541

http://goo.gl/3n8CwK

، تهران , (اخبار رسمی): آیا همین که بتوان در اتاق هتلی با تبلت یا آیپد تلویزیون و سیستم صوتی را کنترل کرد، یا چراغ ها را خاموش و روشن کرد یعنی مهمان یک هتل هوشمند هستیم؟ باید گفت که نه!

با عملکرد هتل های هوشمند آشنا شویم

واژه هوشمند چیزی نیست که تازگی داشته باشد، خیلی از ما شاید مدرسه هوشمند، سرویس بهداشتی هوشمند حتی آپارتمان هوشمند را دیده یا تعریف آن را شنیده باشیم. اما هتل هوشمند کمی تازگی دارد، چرا که هنوز در دنیا رسیدن به هتل هوشمند به معنای واقعی آن محقق نشده است، البته در برخی کشورها هستند هتل هایی که به نام هتل های هوشمند شناخته می شوند، با این حال می توان امیدوار بود که در جریان سریع پیشرفت هوشمندسازی، هتل ها هم به جرگه هوشمند ها بپیوندند.
اما هتل هوشمند واقعی چگونه است؟
آیا همین که بتوان در اتاق هتلی با تبلت یا آیپد تلویزیون و سیستم صوتی را کنترل کرد، یا چراغ ها را خاموش و روشن کرد یعنی مهمان یک هتل هوشمند هستیم؟
باید بگویم که نه! با این اینگونه امکانات، شاید شمه ای از آنچه که باید یک هتل هوشمند داشته باشد را دیده اید!
هتل هوشمند واقعی می بایست با استفاده از اینترنت، تمام اطلاعاتی را که درباره محیط مقصدتان نیاز دارید برای شما آماده کند، این اطلاعات شامل، مکان های تفریحی و گردشگری و رستوران ها، موزه ها، سالن های نمایش و کنسرت،وضعیت آب و هوا طی روزهای اقامت در هتل، وضعیت ترافیکی و سیستم حمل و نقل قابل استفاده برای آن مسیر می شود.
شما در یک هتل هوشمند باید بتوانید برای مکان های گردشگری و تفریحی که قصد بازدید از آن ها را دارید یه صورت آنلاین بلیط تهیه یا رزرو کنید، به صورت آنلاین تاکسی درخواست کنید و ...
این ها امکاناتی هستند که هتل هوشمند برای شما باید آماده کند اما در سوی دیگر، هتل داران نیز باید از نرم افزار هتلداری هوشمند برخوردار باشند و به عنوان مثال برای تمام سیستم های کنترلی در هتل از این گونه نرم افزارها استفاده کنند. در سطحی گسترده تر امور مالی، پرداخت ها، تسویه حساب ها و سیستم رزرو، پذیرش و کنترل درون و بیرون هتل و سایر امور مالی و اداری نگهداری از هتل را با استفاده از این نرم افزار اداره کنند.
اما چرا باید از هتل هوشمند استفاده کرد و هزینه ای مضاعف بر هتل های عادی برای آن پرداخت؟
در هتل های هوشمند شما از مزایایی چون امنیت و دسترسی سریع و آسان تر به نیازهای خود برخوردار خواهید بود، در سایر هزینه های تان صرفه جویی می کنید و همینطور در زمان تان و می توانید از وقت و بودجه تان استفاده بهتری کنید.
هتل داران هم مانند شما با تجهیز هتل به سیستم هوشمند در هزینه های انرژی و نیروی انسانی صرفه جویی می کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فلایتیو

فلایتیو، سیستم رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار است که با آن می توانید در هر کجا و هر زمان، بهترین قیمت های پروازهای داخلی و خارجی را ببینید و خرید کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی