اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050671525517

کارت الکترونیکی پروانه کسب صادر نشده است

کد: 1395050671525517

http://goo.gl/n0tsTA

، تهران , (اخبار رسمی): نماینده اتاق اصناف ایران در استان کردستان و شهرستان دیواندره گفت: کارت های الکترونیکی پروانه کسب صادر نشده است.

کارت الکترونیکی پروانه کسب صادر نشده است

به گزارش اخباررسمی و به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف ایران، هادی فلاحی اظهار کرد: واحدهای صنفی از سال 91 هزینه دریافت کارت الکترونیکی را پرداخت کردند، اما متاسفانه تاکنون کارت های الکترونیکی پروانه کسب صادر نشده است .
وی ادامه داد: دبیرخانه هیات عالی نظارت باید پروانه های الکترونیکی را صادر کند که هنوز اقدامی انجام نداده است.
فلاحی با اشاره به اینکه پروانه الکترونیکی لازمه برگزاری انتخابات جدید اتحادیه ها است، اذعان کرد: برای برگزاری انتخابات جدید اتحادیه ها لازم است تا همه پروانه الکترونیکی داشته باشند و اعضا نیز هزینه را واریز کرده اند اما خبری از کارت ها نیست و این مساله به مشکل جدی برای اصناف دیواندره تبدیل شده است.
وی در خصوص ادغام اتحادیه‌های همگن گفت: تجمیع اتحادیه های صنفی به لحاظ تمکن مالی و بالا بردن سرعت کار اتحادیه ها بسیار خوب است اما این طرح مشمول شهرستان های کوچک نمی‌شود و قابلیت اجرا برای استان های بزرگ را دارد .
فلاحی افزود: شهرستان دیواندره در سال های گذشته دارای 14 اتحادیه بود که با ادغامی که صورت گرفت، به 9 اتحادیه کاهش یافته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی