اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050671535485

9 گام در راه عشق و زندگی

کد: 1395050671535485

https://goo.gl/tv2MXJ

، تهران , (اخبار رسمی): آیا هرگز فکر کرده اید که چرا عده‌ای همواره به خواسته‌های خود دست می یابند و عده‌ای خیر؟ تفاوت این دو گروه در چیست؟

کتاب" 9 گام در راه عشق و زندگی" از نشر صابرین منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی  انتشارات صابرین، دکتر هنری کلود، روانشناس بالینی، در کتاب بی‌نظیر و پرمخاطب خود پرده از راز افراد موفق( که آنها را آشناپندار می‌نامند) برمی‌دارد. در واقع اصول موفقیت و خردورزی این عده چنان عمیق و در عین حال ساده و ظریف است که اغلب غفلت قرار می‌گیرد.

اما شما می‌توانید این اصول را فرا گیرید، در زندگی به کار ببندید و موفقیت را تجربه کنید. به کارگیری این اصول شما را در تحقق ارزوها، اهداف، سلامت، شغل، ایمان و روابط موثر یاری می‌دهد. خلاصه اینکه شما هم می‌توانید کامروا باشید.

9 گام در راه عشق و زندگی که با قیمت 9500 تومان و درتیراژ 3 هزار جلد در بازار عرضه شده، اثر دکتر هنری کلود است که از سوی اکرم کرمی ترجمه شده است. این کتاب از مجموعه کتاب های مدیریت زندگی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات صابرین

کتابهای صابرین عمدتاً در حوزه‌های ادبیات کودک و نوجوان و کتب دانشگاهی منتشر شد. از سال 1375 انتشارات صابرین بیشتر فعالیت خود را بر موضوعات تربیتی، خانواده و ادبیات عرفانی متمرکز ساخت که خوشبختانه با توجه به نیاز جامعه به این‌گونه کتابها، آثار منتشر مورد استقبال خوانندگان قرار گرفت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب