اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050772450052

اطلاع رسانی و رزرواسیون آسان شد

بانک بزرگ اطلاعات هتل های ایران

کد: 1395050772450052

http://goo.gl/4BePYb

، تهران , (اخبار رسمی): اقامت24 اطلاعات جامعی از تمام مواردی که شما باید درباره هتل محل رزرو بدانید، با کاربری و استفاده آسان در اختیارتان قرار داده است.

بانک بزرگ اطلاعات هتل های ایران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اتحادیه هتل و هتل آپارتمان های استان تهران، مرکز اطلاع رسانی و رزرواسیون اماکن اقامتی کشور یا اقامت24 دارای بزرگترین بانک اطلاعات هتل های سراسر شهرهای کشور است.

با یک نگاه به قسمت هتل های ایران، اطلاعات چند صد هتل در اختیار شماست. هنر خارق العاده اقامت24 تلفیقی از تکنولوژی رابط کاربری ساده و روان و سرعت پاسخگویی دیتابیس سایت می باشد که بصورت آنی می توانید در میان صدها هتل چرخی بزنین و مقایسه کنین و هتل مورد نظر را انتخاب و بصورت آنی رزرو هتل شما تایید شود.

اقامت 24 قسمت انتخاب هتل ها را با چینش مناسب، امکانات هتل مورد نظر را بصورت مشخصی در معرض دیدگان شما قرار داده است. در صفحه مشخصات هر هتل، شما میتوانید سفر مجازی با کمک تصاویر از بخش های مختلف هتل مانند نمای بیرونی هتل، تصاویری از لابی ها، اتاق ها، فضاهای داخلی و خارجی هتل، رستوران، کافی شاپ، سالن ها و... داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتحادیه هتل و هتل آپارتمان های استان تهران

اتحادیه هتلداران تهران در سال 1328 همزمان با رشد و توسعه فعالیت های جهانگردی راه‌اندازی شد و امسال پس از گذشت 65 سال از تاسیس آن یکی از قدیمی ترین اتحادیه‌ها در کشور محسوب می‌شود. این اتحادیه از زمان تاسیس نقش موثر و بسزایی در توسعه هتل ها، کمک به تصویب قوانین مرتبط با این صنعت و کاهش قوانین دست و پا گیر داشته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی