اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951225244800052

رئیس اتحادیه هتلداران استان تهران اعلام کرد

اظهارنظر غیرکارشناسی و آسیب‌های صنعت گردشگری

کد: 13951225244800052

https://goo.gl/uBavjE

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس اتحادیه هتل ها و هتل آپارتمان های استان تهران با انتقاد از اظهارت غیر کارشناسی در حوزه صنعت گردشگری، خواستار رسیدگی و پاسخگویی متولیان امور به این اظهارات شد.

فرخ مهر رئیس اتحادیه هتلداران استان تهران گفت :

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اتحادیه هتل‌ها و هتل آپارتمان های استان تهران، محمد علی فرخ‌مهر با اشاره به برخی مصاحبه‌های انجام شده در خصوص تکمیل هتل های درجه یک تهران تا پایان سال 2018 از سوی برخی مدیران گفت: اینکه این موارد بر اساس چه مستنداتی مطرح شده است جای سوال دارد و این اطلاع‌رسانی‌ها نه تنها هدایت گر نیست بلکه با روح هدفهای تعیین شده جهت حضور گردشگران اعم از داخلی و خارجی منافات دارد و موجب تشویش اذهان عامه، آنان که قصد به سفر دارند خواهد شد.

وی افزود: بازخورد سخنان نابجا اثرات پیش‌بینی نشده‌ای دارد که به زیرساختهای یک حرفه و نهادهای وابسته به آن تزلزل وارد می کند.

فرخ مهر خاطر نشان کرد: کار و مسئولیت ستادی در مقاطع خاص با فعالیت صنعتی که دارای زیرساختها و بنیانهای تاریخی و مسئول در همه ابعاد قانون مدار متفاوت است و اظهار نظر در خصوص صنعتی که تأثیرات اقتصادی آن مرتبط به توسعه پایدار است و فراگیری آن در اقتصاد مقاومتی اثرگذارترین صنعت به حساب می‌آید توجه و تخصص لازم دارد.

وی با اشاره به تبعات صحبت‌های غیر کارشناسی دراین خصوص اظهار کرد:  عدم حضور مسافر و متضرر شدن سرمایه‌گذاران فعلی و نیز عدم حضور سرمایه‌گذاران جدید به این صنعت، اختلال در تصمیم‌گیری امور مالیاتی و سایر نهادهایی که با توجه به سطح اشغال هتلها برنامه‌ریزی می کنند از جمله مشکلاتی است که اظهارت غیر کارشناسی به این حوزه وارد می کند.

فرخ مهر در ادامه خاطر نشان کرد: مراکز اقامتی که در حوزه مهمانپذیران و هتلها در طبقه‌بندی و سطوح مختلف پوشش دهنده قشرهای گوناگون هستند و با حفظ شئونات و مهمانوازی ایرانی اسلامی، امور بهداشت و رفاهی، امنیت اجتماعی و شخصی در ایام نوروز سرویس دهی نمایند را مصاحبه کننده نادیده گرفته است.

وی با انتقاد از اظهارات مطرح شده در این خصوص گفت: نهاد متولی که امر سیاست‌گذاری برای این صنعت گرانقیمت را دارد می‌بایست با ارائه استدلال‌های مبتنی بر مستندات، پاسخ لازم را دهند تا از هر گونه اظهار نظرهای غیر تخصصی و حرفه‌ای جلوگیری شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتحادیه هتل و هتل آپارتمان های استان تهران

اتحادیه هتلداران تهران در سال 1328 همزمان با رشد و توسعه فعالیت های جهانگردی راه‌اندازی شد و امسال پس از گذشت 65 سال از تاسیس آن یکی از قدیمی ترین اتحادیه‌ها در کشور محسوب می‌شود. این اتحادیه از زمان تاسیس نقش موثر و بسزایی در توسعه هتل ها، کمک به تصویب قوانین مرتبط با این صنعت و کاهش قوانین دست و پا گیر داشته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی