اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951218242740052

رئیس اتحادیه هتل ها و هتل آپارتمان های استان تهران مطرح کرد

انتقاد اتحادیه هتل ها از اجاره کلاس درس در نوروز

کد: 13951218242740052

https://goo.gl/NWBdjd

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس اتحادیه هتل ها و هتل آپارتمان های استان تهران به اجاره دادن 105 هزار کلاس درسی از سوی وزارت آموزش و پرورش انتقاد کرد

واکنش به مصاحبه مدیر کل تعاون وزارت آمورش و پرورش

به گزارش اتحادیه هتل ها و هتل آپارتمان های استان تهران، محمد علی فرخ مهر در واکنش به اجاره دادن 105 هزار کلاس درسی که اخیراً از سوی مدیر کل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش رسانه ای شد اعلام کرد: این اقدام غیر قانونی اداره کل آموزش و پرورش در شرایطی است که سرمایه گذاران مراکز اقامتی، با هزینه های بالا جهت خرید زمین و احداث آن و نیز پرداخت عوارض های متفاوت ساخت اولیه بنای مراکز اقامتی را آماده می کنند.

وی ادامه داد: علاوه براین هتل ها و مراکز اقامتی جهت تأمین انرژی مصرفی و عوارض و هزینه های مرتبط آب و فاضلاب و تعمیر و نگهداری و بروز رسانی مراکز اقامتی در جهت حفظ و استمرار استاندارد های تعریف شده و تأمین منابع انسانی آموزش دیده و توانمند در جهت ارایه فرهنگ مهمانداری و نیز قابلیت ارتباط کلامی با میهمانان خارجی در سه شیفت، و نیز پرداخت مالیات هزینه های جاری بالایی دارند.

وی افزود: چنانچه یک مقایسه میدانی از عملکرد مدیریت تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش که با بهره گیری از امکانات سازمانی این اقدام را می کند انجام شود، مشاهده می شود که حداقل هزینه های مراکز اقامتی مانند عدم خرید زمین ، احداث بنا، عدم پرداخت عوارض های متعدد، عدم پرداخت مالیات، تعمیر و نگهداری، تأمین نیروی انسانی و پرداخت حقوق را ندارند.  

فرخ مهر تاکید کرد: بدین ترتیب آموزش و پرورش رقابتی ناسالم را در حراجی بدون قید و بندهای قانونی بر پا کرده است که نهادهای قانونی می بایست دراین خصوص و بر اساس قوانین برنامه توسعه پنج ساله اقدام قانونی کنند.

وی ادامه داد : استمرار و فراگیر شدن این قبیل رفتار ها نه تنها موجب دل زدگی سرمایه گذاران خواهد شد بلکه ورشکستگی آنان را در مقطع زمانی همچون تعطیلات نوروزی که پیک سفر است و بخش عمده کسب درآمد مراکز اقامتی را تأمین می کند، به دنبال دارد.

وی برای برون رفت از اینگونه رفتارهای غیر اصولی اعلام کرد : چنانچه آموزش و پرورش از منظر تکریم پرسنل فرهنگی و فرهنگ ساز فرزندان جامعه ایران اسلامی ، این اقدام را انجام می دهد، می تواند همانند سایر نهاد ها با خرید خدمت از اماکن اقامتی رسمی به منظور ارج نهادن به این قشر فرهنگی در همه فصول و تعطیلات رسمی، طی سال ضمن حفظ سلامت آنها در طول سفر عمل کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتحادیه هتل و هتل آپارتمان های استان تهران

اتحادیه هتلداران تهران در سال 1328 همزمان با رشد و توسعه فعالیت های جهانگردی راه‌اندازی شد و امسال پس از گذشت 65 سال از تاسیس آن یکی از قدیمی ترین اتحادیه‌ها در کشور محسوب می‌شود. این اتحادیه از زمان تاسیس نقش موثر و بسزایی در توسعه هتل ها، کمک به تصویب قوانین مرتبط با این صنعت و کاهش قوانین دست و پا گیر داشته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی