اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951025219430052

رئیس اتحادیه هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های استان تهران اعلام آمادگی کرد

ارزان سازی سفر با رقابت هتل ها

کد: 13951025219430052

https://goo.gl/dYa51y

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس اتحادیه هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های استان تهران از آمادگی به منظور ارزان‌سازی سفر خبر داد و گفت: این آمادگی وجود دارد تا کمیته‌ای متشکل از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، جامعه تور گردانان و تعزیرات حکومتی به این منظور تشکیل شود.

آمادگی اتحادیه هتلداران تهران برای ارزان سازی سفر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اتحادیه هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های استان تهران، محمد علی فرخ مهر با اشاره به شرایط رقابت بین هتل‌ها گفت: آنچه که شرایط رقابت را مهیا می‌کند، تجربه و تحلیل وضعیت رقبا و شناسایی مزایای رقابتی است تا هتل‌ها بر اساس ساختار و ماهیت وجودی خود، همواره رشد و تکامل جایگاه خود را بر اساس استانداردهای جهانی و شاخصه‌های بومی تعیین کنند.
 وی با تاکید بر این‌که در مدیریت هتل بالقوه رقابت پذیری نهفته است، افزود: بر این اساس، انتخاب رأی مشتری بر اساس ارائه خدمات هر هتل و تأثیر پذیری در سطح اشغال آنهاست که به وضوح بر اساس عرضه و تقاضا مشخص می‌شود.

وی با اشاره به گسترش خانه‌های استیجاری گفت: این اماکن با حداقل‌های خدمات، مکان‌هایی هستند که هنجارشکنی آنها زبانزد شده است، و چنانچه متقاضیان درخواست تبدیل مجموعه آپارتمان‌های خود به هتل یا هتل آپارتمان باشند که مورد تأیید سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با قابلیت‌های استانداردهای تعیین شده و مورد تأیید نهادهای ذیربط از زوایای مختلف قرار گیرد اقدامی مؤثر و کارساز است.
وی با اشاره به برخی اظهار نظرها در خصوص کاهش هزینه هتل‌ها و راهکارهای ارزانی آن تصریح کرد: اتحادیه آمادگی دارد به منظور ارزان‌سازی سفر، کمیته‌ای متشکل از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، جامعه تور گردانان و تعزیرات حکومتی تشکیل شود تا با نظارت کمیته نسبت به تعیین قیمت گذاری بسته اعلامی با سودی متعارف برای ذی نفعان اقدام توسط آژانس به گردشگران خارجی و داخلی فروخته شود و در صورت هر گونه تخلف در قیمت مصوب این کمیته، بر اساس قانون تعزیرات حکومتی برخورد گردد.
به گفته او، ضریب اشغال هتل‌های استان تهران در طول سال بیش از ۶۰ درصد؛ نیست مگر در زمان برگزاری نمایشگاه‌ها که آن هم به دلیل عدم مدیریت در برنامه‌ریزی نمایشگاه‌هاست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتحادیه هتل و هتل آپارتمان های استان تهران

اتحادیه هتلداران تهران در سال 1328 همزمان با رشد و توسعه فعالیت های جهانگردی راه‌اندازی شد و امسال پس از گذشت 65 سال از تاسیس آن یکی از قدیمی ترین اتحادیه‌ها در کشور محسوب می‌شود. این اتحادیه از زمان تاسیس نقش موثر و بسزایی در توسعه هتل ها، کمک به تصویب قوانین مرتبط با این صنعت و کاهش قوانین دست و پا گیر داشته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]