اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950717153640052

به مناسبت هفته گردشگری برگزار شد:

هم اندیشی با سرمایه گذاران جدید صنعت هتلداری

کد: 13950717153640052

https://goo.gl/naZ3R9

، تهران , (اخبار رسمی): به مناسبت هفته گردشگری همایش هم اندیشی با سرمایه گذاران جدید صنعت هتلداری با حضور مدیران و مسئولان صنعت گردشگری و هتلداری برگزار شد.

همایش هم اندیشی سرمایه گذاران صنعت هتلداری

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی اتحادیه هتل ها و هتل آپارتمان های استان تهران، همایش هم اندیشی با سرمایه گذاران جدید صنعت هتلداری در سالن همایش اتحادیه  و مدیران و مسئولان صنعت هتلداری،گردشگری و مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری برگزار شد.

در این مراسم محمدعلی فرخ مهررئیس اتحادیه هتل ها و هتل آپارتمان های استان تهران، ضمن تبریک  هفته گردشگری به فعالان این صنعت گفت: در تهران 137 هتل، هتل آپارتمان و پانسیون وجود دارد به طوری که با  ساخت و راهاندازی هتل های خوب در تهران جلب مسافر بیشتر را شاهد خوا هیم  بود که منجر به رونق صنعت گردشگری می شود.

وی با تاکید بر ضرورت جلب گردشگر خارجی به عنوان یک مبلغ و سخنگوی موثر از ایران اعلام کرد:، در این مسیر لازم است تا از تجربیات کارشناسان اتحادیه استفاده شود تا در مراحل اجرای کار به ویژه احداث هتل از این رهنمودها و تجربیات استفاده کرده و کمتر دچار خطا و اشتباه شویم.

این فعال صنعت گردشگری افزود: اتحادیه مربوطه این آمادگی دارد تا از ابتدای مسیر، بدون اخذ هیچگونه هزینه مالی، هرگونه مشاوره لازم را در اختیار سرمایه گذاران قرار دهد.

فرخ مهر با انتقاد از شیوه هتلداری و مدیریت آنها در ایران ادامه داد:امروزه بسیاری از هتل های کشورمان نیروی انسانی خود را از خارج از سیستم هتلداری و حتی خارج از کشور تامین می کنند در صورتی که این اتحادیه دارای واحد آموزش بوده  و می توانند نیروی آموزش دیده و کارآمد را در اختیار هتل ها قرار دهد.

افزایش 30 درصدی مسافران نوروزی تهران

در ادامه این نشست نیز  خسرو آبادی، مدیر کل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری نیز با اشاره به اهمیت برگزاری چنین نشست‌ هم اندیشی هایی گفت: آنچه اهمیت دارد؛ دوری از شعارهای رایج در این نشست‌هاست تا بتوان نتیجه لازم را اخذ کرد. 

وی افزود: اجزای لازم برای هتلداری زمانی شکل می گیرد که کسانی برای احداث و راه اندازی هتل، سرمایه ، وقت و انرژی گذاشته و خواهان اخذ و لمس نتیجه مطلوب  کار خود هستند. به همین منظور این مهم تنها با انسجام میان همه بخش ها و وحدت میان هتلداران ، اتحادیه و سایر سازمان های مربوطه محقق می شود.

خسرو آبادی با تاکید بر استفاده از تجربیات صنعت هتلداری دیگر کشورها یادآور شد:تجربه هتل داری در همه جای دنیا بر حسب شرایط و موقعییت ان کشور وجود دارد. از این رو و با توجه به اینکه کشور ما در این زمینه نوپا بوده و در شرایطی که امکان انتقال تجربیات در هر حوزه ای وجود دارد خوب است که از این شرایط به درستی استفاده کرد.

وی با تاکید بر این که در هر صنعتی باید اصول آن رعایت شود تا منجر به نتیجه درست شود، افزود: هتلداری نیاز به پایداری دارد و باید شرایط فعلی را درک کرد و در کنار آن به توسعه فکر کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی و صنایع دستی ضمن قدردانی از تلاش سرمایه گذاران جدید این صنعت و تاکید بر لزوم مشارکت بیشتر اعلام کرد: در سه سال اخیر با همکاری شهرداری تهران در حوزه تهران گردی، شاهد افزایش 30 درصدی مسافران به تهران به ویژه در تعطیلات نوروز بودیم  و امروزه ادامه این مسیر نیاز به توسعه وهدف گذاری دارد.

خسرو آبادی تصریح کرد: هتل های تهران در غیر از تعطیلات نوروز، مشکلی برای پذیرش مسافر ندارد و مشکل در تعطیلات است که باید با برنامه ریزی مناسب برطرف شود و به طور حتم، موفقیت بیشتر در این زمینه نیاز به کمک شهرداری و سایر سازمان ها دارد .

خسرو آبادی در ادامه با اشاره به اهمیت جلب مسافران خارجی در کشور افزود: در این زمینه نیاز به حضور در نمایشگاه های خارجی است تا بتوان به درستی برای کشور تبلیغ کرد و مسافران خارجی بیشتری جلب کرد.

بر اساس این گزارش، در این نشست، سرمایه گذاران در حوزه هتل، مشکلات خود با مدیر کل میراث فرهنگی و صنایع دستی به بحث پرداختند. و مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری رهنمود لازم را به تناسب سؤالات مطرح شده توسط سرمایه گذاران که موجب سرعت بخشیدن به روند اجرا ساخت و ساز هتل و نیز بهره گیری از تجربیات اتحادیه و مسئولین آن ارائه کردند.

    

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتحادیه هتل و هتل آپارتمان های استان تهران

اتحادیه هتلداران تهران در سال 1328 همزمان با رشد و توسعه فعالیت های جهانگردی راه‌اندازی شد و امسال پس از گذشت 65 سال از تاسیس آن یکی از قدیمی ترین اتحادیه‌ها در کشور محسوب می‌شود. این اتحادیه از زمان تاسیس نقش موثر و بسزایی در توسعه هتل ها، کمک به تصویب قوانین مرتبط با این صنعت و کاهش قوانین دست و پا گیر داشته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی