اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395050772565595

رقابت جهانی درصنعت طلا و جواهر فراهم می شود

کد: 1395050772565595

http://goo.gl/x40GuB

، تهران , (اخبار رسمی): صنعت طلا و جواهر در صورتی که مورد توجه قرار گیرد می‌تواند به یکی از جایگزین‌های مناسب نفت تبدیل شود.

رقابت جهانی درصنعت طلا و جواهر فراهم می شود

به گزارش اخباررسمی و به نقل از روابط عمومی اتاق ایران، عباداله محمد ولی، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی ایران، با بیان اینکه کارنامه این صنعت در پنج سال اخیر نشان از رکود این صنعت دارد، گفت: از طرفی نمی‌توان منکر تقاضای خرید طلا و جواهر شد و از طرفی نمی‌توان فعالیت فعالان این عرصه را مثبت تلقی کرد.

محمدولی افزود: دولت‌ها نقش زیادی در حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری و بهبود و بسترسازی محیط کسب و کار دارند و با توجه به ظرفیت‌های بسیار این صنعت در کشور، در صورت رفع موانع و مشکلات می‌توانیم به یکی از کشورهای بزرگ در این زمینه تبدیل شویم.

وی تصریح کرد: صنعت طلا و جواهر در صورتی که مورد توجه قرار گیرد می‌تواند به یکی از جایگزین‌های مناسب نفت تبدیل شود.

همچنین هومن حاجی پور معاون تشکل‌های اتاق ایران درباره اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی ایران اظهارکرد: اصلاحات لازم در جهت رشد اقتصادی که در هر کشور باید اتفاق بیفتد شامل اصلاحات اقتصادی در فضای کسب و کار، اصلاحات در فضای نوآوری و خلاقیت و اصلاحات حقوقی، قضایی و مالکیت معنوی است و با توجه به اینکه اصلاح فضای نوآوری مهم‌تر از دو مورد دیگر است بیشتر در این باره صحبت می‌کنم.

وی ادامه داد: بنگاه‌های کوچک و متوسط رشد و توسعه‌ اقتصادی کشورها را رقم می‌زنند و به روز شدن نوع محصولات و نوع تفکر در این بنگاه‌ها، فاصله‌ بسیاری را برای بنگاه‌های کوچک و متوسط و بنگاه‌های بزرگ ایجاد می‌کند و این بنگاه‌ها می‌توانند در ایجاد و حفظ اشتغال نقش مهمی داشته باشند.

وی گفت: در صنعت طلا و جواهر در بسیاری زمینه‌ها مانند تکنولوژی و قیمت و رقابت در بازارهای هدف ثبات وجود دارد اما آنچه به این صنعت توانایی رقابت در بازارهای جهانی را می‌دهد این است که تولید را به گونه‌ای افزایش دهیم که قیمت تمام شده کاهش یافته و امکان رقابت در بازارهای هدف برای این صنعت به وجود آید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | کارآفرینی و استارتاپ