اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950617117265595

رئیس اتحادیه طلا و جواهر خبر داد

نوسانات نرخ طلا در 3 ماه آینده

کد: 13950617117265595

https://goo.gl/pDhrKE

، تهران , (اخبار رسمی): گفت: آینده بازار طلای ایران بستگی به وضعیت بازارهای جهانی دارد و در این خصوص نیز، بازار ایران مستقل عمل نمی‌کند و تابعی از بازارهای جهانی است.

نوسانات نرخ طلا در 3ماه آینده

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از اتحادیه طلا و جواهر محمد کشتی‌آرای رئیس این اتحادیه اعلام کرد: به طور معمول در پاییز هر سال به چند دلیل، نوسانات قیمت طلا بیشتر می‌شود؛ اول اینکه بیشترین تعداد جشنواره‌ها و نمایشگاه های طلای دنیا در فصل پاییز برگزار می‌شود و در این فصل که سه ماهه پایانی سال میلادی است، ضمن اینکه معمولا تسویه حساب‌ها و فعال شدن بازارهای نفتی رخ می‌دهد و بر همین اساس، در سه ماهه آینده، قیمت طلا، بیشترین نوسان را در طول سال دارد.

وی تصریح کرد: اینکه این نوسانات در جهت افزایش یا کاهش قیمت جهانی طلا و به تبع آن قیمت طلا و سکه در بازار ایران باشد، قابل پیش‌بینی نیست و تا درصد بالایی بستگی به شرایط اقتصادی  و سیاسی دنیا دارد؛ به همین دلیل بازار ایران هم تحت این موقعیت، نوساناتی خواهد داشت.

به گفته کشتی‌آرای، اعیاد خاص پیش رو همچون قربان و غدیر تاثیر محسوسی در تقاضای بازار نداشته و بنابراین نوسانات قیمت سکه و طلا در این میان، مشهود نیست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی