اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051073155517

جنجال آیفون، بدون توجیه بود

کد: 1395051073155517

https://goo.gl/D0HkvU

، تهران , (اخبار رسمی): واردات غیرقانونی گوشی تلفن همراه با توجه به این که تعرفه واردات رسمی آن فقط پنج درصد است، بی انصافی درحق مردم است.

جنجال گوشی های آیفون، هیگونه توجیهی ندارد

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از اتاق اصناف ایران، غلامحسین کریمی خراسانی رییس اتحادیه صنف دستگاه های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی تهران همچنین از ایجاد جنجال درباره شرکت اپل و گوشی های آیفون انتقاد کرد و گفت: جنجال ایجاد شده برای داشتن نمایندگی اپل (Apple) در کشورمان هیچ گونه توجیهی ندارد ، زیرا شرکت اپل در کمتر کشوری نمایندگی دارد و خود این شرکت متعهد است تحت اپل استورها (Applestore) خدمات سرویس را در سراسر جهان ارایه دهد.
وی به تعطیل شدن چند فروشگاه عرضه گوشی های تلفن همراه آیفون در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: فروشگاه های تعطیل شده تنها توزیع کننده بوده اند و افرادی هم که به ارایه سرویس می پرداختند از اپل استورهای مستقر در کشورهای دیگر مانند هنگ کنگ و دبی به صورت غیرمستقیم استفاده می کرده اند. علت تعطیلی این فروشگاه ها این بوده است که نسبت به تمدید قرارداد خود با شرکت های اصلی اقدام نکرده بودند.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق اصناف ایران

اصناف و بازاریان همواره به عنوان قشری از جامعه شناخته میشوند که در بستر تحولات اقتصادی و اجتماعی جایگاه و کارکرد گسترده و در عین حال موثری در حوزه های مختلف داشته اند. در اقتصاد ایران اصناف به عنوان آخرین حلقه اقتصادی اهمیت ویژه ای در رشد و پویایی اقتصاد کشور داشته و به دلیل گستردگی ارتباط مستقیم با آحاد مردم مثابه قلب اقتصادی جامعه عمل می کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی