اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051073175412

مهر اقتصاد انجام داد

حذف محدودیت ساعتی پرداخت اقساط

کد: 1395051073175412

https://goo.gl/rLYCby

، تهران , (اخبار رسمی): بانک مهراقتصاد برای پرداخت اقساط تسهیلات محدودیت ساعتی خاصی را در نظر گرفته و مشتریان پس از ساعت 15 در محیط اینترنت پرداخت وجه کنند وصول اقساط به صورت خودکار به روز کاری بعد موکول خواهد شد.

خودپرداز

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، با توجه به اینکه بانک مذکور هنوز به شبکه شتاب بانک مرکزی متصل نشده است و مشتریان این بانک نمی توانند به راحتی وجوه خود را در شبکه نقل و انتقال دهند.

اما بانک مهر اقتصاد به منظور تکریم مشتریان خدمات مطلوبی را برای مشتریان در نظر گرفته که در جمله آنها می توان به امکان انتقال وجه توسط کارت های شبکه بانکی در سایت اینترنتی این بانک اشاره کرد.

هم اکنون واریز وجه به حساب ها و پرداخت اقساط تسهیلات دریافتی توسط کارت های بانکی عضور شبکه شتاب براحتی در محطی اینترنت قابل انجام است.

بانک مهر اقتصاد به تازگی برای پرداخت اقساط تسهیلات محدودیت ساعتی در نظر گرفته است و اگر مشتریان پس از ساعت 15 در محیط اینترنت پرداخت وجه کنند وصول اقساط به صورت خودکار به روز کاری بعد موکول خواهد شد.

این موضوع به صورت پیام ذیل به مشتریان اطلاع رسانی شده است:

" مشتری گرامی، توجه داشته باشید چنانچه بعد از ساعت 15 نسبت به واریز وجه قسط اقدام کنید، پرداخت قسط شما به صورت خودکار به روز کاری بعد موکول خواهد شد. "

این محدودیت تنها برای اقساط بوده و برای واریز وجه از کارت های عضو شبکه شتاب به حساب های مشتریان در بانک مهر اقتصاد نیست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک مهر اقتصاد

بانک مهر اقتصاد از ابتدای شروع فعالیت خود با نام موسسه قرض الحسنه بسیجیان در سال 1372 آغاز بکار کرد. در سال 1379 بدلیل رشد و توسعه موسسه و جوابگو نبودن فعالیت های قرض الحسنه، درخواست تبدیل به موسسه مالی و اعتباری مهر به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ارائه گردید و از سال 1381 حائز شرایط ارتقاء به موسسه مالی و اعتباری شناخته شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه