اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950620120695412

نماینده ولی فقیه با تاکید بر عملکرد بانک مهر اقتصاد

حمایت از اقتصاد مقاومتی در وظایف بانک ها

کد: 13950620120695412

http://goo.gl/pLjL8t

، تهران , (اخبار رسمی): پرداخت تسهیلات به طرح های اقتصاد مقاومتی و تامین اعتبار واحدهای صنعتی و تولیدی از جمله وظایف بانک ها به شمار می رود.

اقتصاد مقاومتی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد نقی لطفی نماینده ولی فقیه در استان ایلام در این دیدار با بیان اینکه اصول و فلسفه بانکداری اسلامی بر اساس ارزش های دینی استوار است، گفت: چنانچه بانکداری بدون ربا و اسلامی کردن بانک ها به معنای واقعی اجرایی شود می توانیم یک نظام اقتصادی اسلامی در کشور داشته باشیم.

امام جمعه ایلام بر ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تاکید کرد و گفت: یکی از الزاماتی که بر عهده بانک ها نهاده شده، پرداخت تسهیلات به طرح های اقتصاد مقاومتی و تامین اعتبار واحدهای صنعتی و تولیدی می باشد.

وی با تقدیر از اقدامات بانک مهر اقتصاد در زمینه اجرای بانکداری بدون ربا، خاطر نشان کرد: با توجه به ابلاغ سیاست های نظام خانواده از سوی مقام معظم رهبری و اهمیت تشکیل خانواده در سیاست های کلان نظام، بانک ها باید در پرداخت تسهیلات ازدواج به جوانان، اهتمام بیشتری داشته باشند.

امام جمعه ایلام به اهمیت واگذاری تسهیلات به بنگاه های تولیدی فعال اشاره کرد و افزود: چنانچه واحدهای تولیدی با تمام ظرفیت فعال شوند، بی تردید تحریم های دشمنان بی اثر خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک مهر اقتصاد

بانک مهر اقتصاد از ابتدای شروع فعالیت خود با نام موسسه قرض الحسنه بسیجیان در سال 1372 آغاز بکار کرد. در سال 1379 بدلیل رشد و توسعه موسسه و جوابگو نبودن فعالیت های قرض الحسنه، درخواست تبدیل به موسسه مالی و اعتباری مهر به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ارائه گردید و از سال 1381 حائز شرایط ارتقاء به موسسه مالی و اعتباری شناخته شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه