اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950629131945412

مدیر عامل بانک مهر اقتصاد اعلام کرد

بررسی مسائل و مشکلات بانکی هدف سفرهای استانی

کد: 13950629131945412

https://goo.gl/bKSyw8

، تهران , (اخبار رسمی): هدف از سفرهای استانی و نظارت از شعب سراسر کشور بررسی مسائل و مشکلات و ارائه راهکار مناسب در این خصوص است.

سید ضیاء

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، سید ضیاء ایمانی  مدیر عامل بانک در تشریح مهم ترین علل سفرهای استانی هیات عامل، ابراز داشت: تعامل مستقیم و چهره به چهره با همکاران و آشنایی نزدیک با مسائل و مشکلات آنان، مهم ترین خروجی اینگونه برنامه های نظارتی می باشد.

وی افزود: هیات عامل بانک در سفرهای استانی تلاش دارد علاوه بر اطلاع یابی از مشکلات همکاران ضمن بررسی و اتخاذ تصمیم مناسب با ارائه راهکار مقتضی در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رفع مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی اقدام نمایند.

ایمانی خاطر نشان کرد: تعیین تکلیف املاک مازاد، منابع، مصارف و سود و زیان شعب از دیگر مواردی است که در سفرهای استانی در دستور کار هیات عامل بانک قرار دارد.

مدیر عامل بانک بررسی پرونده های مطالبات معوق و پرونده های خاص مطالباتی را از دیگر اهداف نظارت های ستادی عنوان کرد و ابراز داشت: فرآیند پیگیری برخی از پرونده های مطالبات معوق، نیاز به تصمیم گیری در سطح کلان بانک دارد از اینرو تعیین تکلیف این پرونده ها از جمله برنامه های مدیران بانک در سفر های استانی می باشد.

وی بررسی وضعیت جغرافیایی و مطالعه موقعیت مکانی شعب سراسر کشور را از جمله برنامه های اولویت دار در سفر های استانی برشمرد و گفت: موقعیت مکانی یکی از عوامل موثر در سود دهی شعب محسوب می شود بنا بر این در صددیم تا با شناسایی و انتقال شعب به مکان مناسب تر، بهره وری بانک را افزایش دهیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک مهر اقتصاد

بانک مهر اقتصاد از ابتدای شروع فعالیت خود با نام موسسه قرض الحسنه بسیجیان در سال 1372 آغاز بکار کرد. در سال 1379 بدلیل رشد و توسعه موسسه و جوابگو نبودن فعالیت های قرض الحسنه، درخواست تبدیل به موسسه مالی و اعتباری مهر به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ارائه گردید و از سال 1381 حائز شرایط ارتقاء به موسسه مالی و اعتباری شناخته شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه