اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950627128615412

با مشارکت بانک مهر اقتصاد انجام می شود

احداث مسجد و مدرسه در جنوب استان کرمان

کد: 13950627128615412

https://goo.gl/mQtzaA

، تهران , (اخبار رسمی): مسجد و مدرسه با مشارکت بانک مهر اقتصاد در جنوب استان کرمان احداث شد.

مدرسه سازی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، در جهت ایفای نقش مسئولیت پذیری اجتماعی بانک، با مشارکت بسیج سازندگی و گروه جهادی نور الرضا(ع) عملیات احداث یک باب مسجد و مدرسه در یکی از محروم ترین نقاط کشور آغاز و روند اتمام ساخت تا بهره برداری از آن در حال انجام می باشد.

در بازدیدی که مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک در راس هیاتی از این پروژه به عمل آورد، محمود مدینه نگاه - مدیر گروه جهادی نور الرضا (ع) - درخصوص فعالیت این گروه اظهار داشت: فعالیت این گروه از سال ها قبل در این منطقه با ساخت واحد های مسکونی آغاز شده لیکن ضرورت احداث مسجد و مدرسه به شدت احساس می شد که با هم اندیشی با مسئولین و سران قبایل، پس از تحقیق و شناسایی منطقه کهور بیگی از توابع شهرستان جیرفت در جنوب استان کرمان مساحتی برای این مهم تعیین و مراحل وقف آن به انجام رسیده است.

در ادامه این دیدار منصور شیخ الاسلامی –  مدیر کل روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک -  نیز طی سخنانی ابراز داشت: توجه به مسئولیت های اجتماعی از اولویت های ارزشی بانک مهر اقتصاد است و در این راستا هر ساله برنامه های مشخص و خوبی در سطح کشور انجام و به بهره برداری می رسد.

وی افزود: ایمانی – مدیر عامل بانک – شخصاً روند پروژه ساخت مدرسه و مسجد را در این منطقه پیگیری و همواره به سرعت کار و کیفیت پروژه به لحاظ فنی تاکید داشته و از این رو اداره کل روابط عمومی، معاونت پشتیبانی و مهندسی و معاونت مالی پیگیری های لازم در این خصوص را بعمل می آورند.

شیخ الاسلامی در پایان این بازدید اظهار داشت: فعالیت بسیج سازندگی و گروه های دانشجویی جهادی قابل تقدیر است و در واقع این قبیل فعالیت ها باید بعنوان الگوی محرومیت زدایی و رفع فاصله طبقاتی توسط همه نهادها مطرح و نسبت به آن اهتمام ورزیده شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک مهر اقتصاد

بانک مهر اقتصاد از ابتدای شروع فعالیت خود با نام موسسه قرض الحسنه بسیجیان در سال 1372 آغاز بکار کرد. در سال 1379 بدلیل رشد و توسعه موسسه و جوابگو نبودن فعالیت های قرض الحسنه، درخواست تبدیل به موسسه مالی و اعتباری مهر به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ارائه گردید و از سال 1381 حائز شرایط ارتقاء به موسسه مالی و اعتباری شناخته شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه