اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950901187325412

بانک مهر اقتصاد حامی طرح‌های اقتصاد مقاومتی

کد: 13950901187325412

https://goo.gl/zstTcH

، تهران , (اخبار رسمی): استاندار مازندران در نشست با رئیس اداره امور شعب استان مازندران، بانک مهر اقتصاد را حامی طرح‌های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

مهر اقتصاد

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد ،ربیع فلاح  استاندار مازندران  با بیان مطلب فوق، حمایت از تولیدکنندگان بومی را موجب پویایی اقتصاد کشور دانست و گفت: تولید کنندگان داخلی می توانند از ظرفیت بانک مهر اقتصاد بهره‌مند شوند.

استاندار مازندران خاطر نشان کرد: تسهیلاتی که بانک مهر اقتصاد به بسیج سازندگی اعطا کرده در جهت اجرایی شدن شعار اقتصاد مقاومتی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان باید برای تقویت تولیدات بومی از مشارکت بانک مهر اقتصاد استقبال کند، افزود: برخی نهادها مانند بهزیستی و سازمان فنی و حرفه‌ای نیاز به توانمندسازی، مهارت آموزی و اشتغال‌زایی دارند که با تعامل با بانک مهر اقتصاد می توانند موفق تر عمل کنند.

استاندار مازندران اقدامات بانک مهر اقتصاد در راستای ایجاد اشتغال پایدار و رونق تولیدات داخلی را تحسین برانگیز دانست و خاطرنشان کرد: تمامی بانک‌ها و موسسات مالی باید از طرح‌های بزرگ تولیدی در استان حمایت کنند.

در ادامه، محمدمهدی بازاری - رئیس اداره امور شعب استان – گزارشی از اقدامات بانک ارائه کرد و گفت: نزدیک 10 درصد منابع مالی مازندران در این بانک سپرده گذاری شده و بانک مهر اقتصاد به لحاظ شاخص حجم منابع در رتبه چهارم استان قرار دارد.

بازاری تصریح کرد: رعایت عدالت محوری، ارائه تسهیلات به اقشار مختلف مردم، مصرف منابع در محل جذب آن، پیاده سازی بانکداری بدون ربا و حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی از اولویت های بانک مهر اقتصاد است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک مهر اقتصاد

بانک مهر اقتصاد از ابتدای شروع فعالیت خود با نام موسسه قرض الحسنه بسیجیان در سال 1372 آغاز بکار کرد. در سال 1379 بدلیل رشد و توسعه موسسه و جوابگو نبودن فعالیت های قرض الحسنه، درخواست تبدیل به موسسه مالی و اعتباری مهر به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ارائه گردید و از سال 1381 حائز شرایط ارتقاء به موسسه مالی و اعتباری شناخته شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه