اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950615114285412

توسط بانک مهر اقتصاد

ورزشکاران المپیکی تجلیل شدند

کد: 13950615114285412

http://goo.gl/91UaTm

، تهران , (اخبار رسمی): اداره امور شعب استان مازندران بانک مهر اقتصاد در مراسمی از 4 ورزشکار المپیکی این استان تقدیر کرد.

ورزشکارن المپیک

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد، در مراسم تجلیل از حسن یزدانی، کمیل قاسمی، بهداد سلیمی و مجتبی عابدینی، رئیس اداره امور شعب استان مازندران محمد مهدی بازاری گفت: رسیدن به قله های پیروزی و به اهتراز درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در بازی های المپیک بر غرور هموطنانمان افزود و فضایی را ایجاد کرد تا مردم مازندران به قهرمانان خود ببالند و از آنان به خاطر کسب مدال های رنگارنگ تقدیر کند.

بازاری تصریح کرد: کسب مدال‌های رنگارنگ در میدان بزرگی چون المپیک که نمایندگان بسیاری از کشورهای جهان حرفی برای گفتن داشتند کشور ما نیز با حضور ورزشکاران غیرتمند و سختکوش خود توانست سهمی از موفقیت ها را بدست آورد و افتخار می کنیم استان مازندران با 13 ورزشکار در بازی های المپیک ریو 2016 برگ زرینی در تاریخ ورزش ایران و جهان به ثبت رساند.

در پایان این مراسم رئیس اداره امور شعب استان به نمایندگی از کارکنان بانک مهر اقتصاد از ورزشکاران مدال آور و قهرمانان المپیکی تجلیل کرد و موفقیت روز افزون این افتخارآفرینان را که ایران را پر صلابت تر از گذشته به جهانیان معرفی کردند از خداوند منان خواستار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک مهر اقتصاد

بانک مهر اقتصاد از ابتدای شروع فعالیت خود با نام موسسه قرض الحسنه بسیجیان در سال 1372 آغاز بکار کرد. در سال 1379 بدلیل رشد و توسعه موسسه و جوابگو نبودن فعالیت های قرض الحسنه، درخواست تبدیل به موسسه مالی و اعتباری مهر به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ارائه گردید و از سال 1381 حائز شرایط ارتقاء به موسسه مالی و اعتباری شناخته شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش