اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051073765541

Field Trip راهنمای شما برای مسافرت است

اپلیکیشنی جادویی برای سفری هیجان انگیز

کد: 1395051073765541

https://goo.gl/cq7xPW

، تهران , (اخبار رسمی): اپلیکیشن Field Trip یکی از بهترین اپلیکیشن هایی است که هر گردشگری با داشتن آن می توانید یکی از سفرهای خاطره انگیز و آسان و خود را تجربه کند،

Field Trip اپلیکیشنی جادویی برای سفری هیجان انگیز!

در ادامه همراه با فلایتیو باشید تا دلیل این امر را بدانید.Field Trip می تواند راهنمای مسیر شما باشد، این اپلیکیشن می تواند راهنمای شما برای یافتن، مکان های خاص، دیده نشده و هر آنچه که پیرامون شماست و هیجان انگیز است اما از وجود آن خبر ندارید باشد.

این اپلیکیشن بر پس زمینه گوشی یا تبلت شما اجرا می شود و هنگامی که شما در نزدیکی مکانی جالب قرار می گیرید، اپلیکیشن Field Trip به صورت pop up تمام اطلاعات مربوط به آن مکان ویژه را با جزییات کامل به شما نشان می دهد البته نیازی نیست که روی آن کلیک کنید. این اپلیکیشن امکاناتی فراتر از این هم دارد که بسیار هیجان انگیزتر است، اگر شما در هنگام نزدیک شدن به محلی خاص از هدفون یا بلوتوث هدفون استفاده کنید، این اپلیکیشن تمام اطلاعات را برای شما می خواند.

همچنین Field Trip به شما کمک می کند تا اطلاعات تاریخی و فرهنگی محلی مقصدتان را بیشتر بشناسید و بهترین فروشگاه ها برای خرید را نیز به شما معرفی می کند. همچنین به شما بهترین رستوران ها را نشان خواهد داد. ناگفته نماند که شما با داشتن این اپلیکیشن می توانید از آخرین محصولات و صنایع خاص و محلی مقصد سفرتان مطلع شوید و مکان هایی که می توان آن ها را تهیه کرد نیز با همین اپلیکیشن بیابید.

در نهایت Field Trip این امکان را برای شما فراهم می کند که مانند یک فرد بومی در مقصد سفرتان اقامت کنید و به گردش بپردازید.

Field Trip را از اینجا دانلود کنید:

دانلود Field Trip

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فلایتیو

فلایتیو، سیستم رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار است که با آن می توانید در هر کجا و هر زمان، بهترین قیمت های پروازهای داخلی و خارجی را ببینید و خرید کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی