اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395051174064765

در هند

دو کتاب «سمت» به زبان انگلیسی ترجمه شد

کد: 1395051174064765

https://goo.gl/E2bEhG

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب های درآمدی بر روان‌شناسی دین و تاریخ تفکر اجتماعی در اسلام، به کوشش استاد دانشگاه علیگر هند برای دانشجویان انگلیسی زبان خارج از کشور ترجمه و در هند منتشر شد.

دو کتاب «سمت» به زبان انگلیسی ترجمه شد

به گزارش روابط عمومی «سمت»، درآمدی بر روانشناسی دین نوشته مسعود آذربایجانی و سیدمهدی موسی اصل و تاریخ تفکر اجتماعی در اسلام تألیف پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، به کوشش پروفسور سید علی‌محمد نقوی استاد دانشگاه علیگر هند به زبان انگلیسی ترجمه و با مشارکت «سمت» در هند منتشر شد.

 درآمدی بر روانشناسی دین، به عنوان متن درسی برای دانشجویان رشته روان‌شناسی، الهیات و دین‌شناسی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا تهیه شده است که ضمن تعریف روان‌شناسی دین، نظریه‌های سه روان‌شناس مشهور (ویلیام جیمز، فروید و یونگ) را با رویکردی انتقادی بررسی کرده و به موضوعاتی چون ابعاد دین و دینداری و کاویدن شرایط فهم دینداری و دیدگاههای مربوط به آن می پردازد. تاریخ تفکر اجتماعی در اسلام نیز دربرگیرنده جایگاه علم در اسلام و آراء اجتماعی متفکران مسلمان است و به عنوان منبع اصلی درس «تاریخ تفکر اجتماعی در اسلام» در مقطع کارشناسی علوم اجتماعی تدوین شده است.

گفتنی است پیش از این در راستای فعالیتهای علمی بین‌المللی سازمان «سمت»، با همکاری پروفسور نقوی دو کتاب مبانی اقتصاد اسلامی و آشنایی با علوم اسلامی به زبان انگلیسی ترجمه و با آرم مشترک «سمت» و دانشگاه علیگر هند منتشر شده است و کتاب مدیریت اسلامی از منتشرات این سازمان نیز در دست ترجمه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سمت

سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت) مسئولیت تهیه منابع درسی و دانشگاهی را در زمینه علوم انسانی بر عهده دارد. تهیه و تدوین کتب زبان تخصصی کلیه رشته‌ها نیز از دیگر وظایف آن است. در همین راستا تاکنون بیش از 1910 عنوان کتاب منتشر کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب