اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960607259574765

رئیس سازمان «سمت» از دانشگاه یونن چین بازدید کرد

کد: 13960607259574765

https://goo.gl/7eSzo8

، تهران , (اخبار رسمی): دکتر احمد احمدی رئیس سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) به همراه محمدرضا سعیدی معاون نظارت علمی و فنی «سمت»، در سفر دو روزه به شهر کان مینگ مرکز ایالت یونن چین، مورد استقبال هیأتی از دانشگاه یونن قرار گرفتند.

رئیس سازمان «سمت» از دانشگاه یونن چین بازدید کرد
دانشگاه یونن و سازمان سمت

به مناسبت بازدید رئیس سازمان «سمت» از این دانشگاه، طی مراسمی یک اصله درخت در فضای عمومی دانشگاه کاشته و کتیبه یادبود این دیدار نیز به نام دکتر احمد احمدی بر روی درخت نصب شد

به گزارش روابط عمومی «سمت»، در این سفر که در راستای تفاهم‌نامه میان سازمان «سمت» و انتشارات دانشگاه یونن و به دعوت این دانشگاه انجام شده بود، براساس سنت جاری دانشگاه، به مناسبت بازدید رئیس سازمان «سمت» از این دانشگاه، طی مراسمی یک اصله درخت در فضای عمومی دانشگاه کاشته و کتیبه یادبود این دیدار نیز به نام دکتر احمد احمدی بر روی درخت نصب شد.

در این سفر، رئیس سازمان و معاون نظارت علمی و فنی «سمت»، ضمن بازدید از دانشگاه یونن و مرکز انتشارات آن، جلسات متعددی با رئیس و مسئولان عالی‌رتبه دانشگاه برگزار کردند و پیرامون توافق‌های فی‌مابین و ادامه همکاری‌های علمی و پژوهشی، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

از جمله توافقات به عمل آمده در این جلسات، می‌توان به همکاری «سمت» و دانشگاه یونن در راه‌اندازی گروه زبان و ادبیات فارسی و اهدای 200 عنوان کتاب در این رابطه اشاره کرد. همکاری در زمینه تألیف و انتشار مشترک کتاب در موضوعات فرهنگ، تاریخ و تمدن ایران و چین، از دیگر توافقات انجام شده در این سفر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سمت

سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت) مسئولیت تهیه منابع درسی و دانشگاهی را در زمینه علوم انسانی بر عهده دارد. تهیه و تدوین کتب زبان تخصصی کلیه رشته‌ها نیز از دیگر وظایف آن است. در همین راستا تاکنون بیش از 1910 عنوان کتاب منتشر کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش