اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960607259584765

استقبال مراجعان چینی از غرفه «سمت» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب پکن

کد: 13960607259584765

https://goo.gl/znnYBg

، تهران , (اخبار رسمی): غرفه سازمان مطالعه و تدوین (سمت) در طول برگزاری بیست‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب پکن 2017، مورد بازدید اقشار مختلفی از مردم چین به‌ویژه اساتید، دانشجویان، پژوهشگران و نمایندگان دانشگاه‌ها و ناشران قرار گرفت.

 استقبال مراجعان چینی از غرفه «سمت» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب پکن
سمت در نمایشگاه کتاب پکن

کتاب‌های حوزه تاریخ، هنر و باستان‌شناسی «سمت»، مورد استقبال و توجه مراجعه‌کنندگان چینی قرار داشت

به گزارش روابط عمومی «سمت»، در طول برگزاری نمایشگاه، نمایندگان و مسئولان سازمان «سمت» حاضر در نمایشگاه، با رئیس کتابخانه دانشگاه زبان خارجی «شین»، نماینده نرم‌افزار کتابخوان چینی، رئیس انتشارات دولتی «وُجو»، استاد دانشگاه مطالعات جهان «شانگ‌­های»، نمایندگانی از دانشگاه‌های پکن و یونن و ... دیدار و مذاکره کردند.

در این بازدیدها که با حضور مسئولان جمهوری اسلامی ایران حاضر در نمایشگاه همراه بود، ضمن ارائه کتاب «ره‌آورد سمت» به زبان چینی، سازمان «سمت» و نرم‌افزار نشر الکترونیک سمتا به مراجعان معرفی و اطلاعات لازم برای شناخت بیشتر از این سازمان به بازدیدکنندگان ارائه شد.

گفتنی است در این میان، کتاب‌های حوزه تاریخ، هنر و باستان‌شناسی «سمت»، مورد استقبال و توجه مراجعه‌کنندگان چینی قرار داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سمت

سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت) مسئولیت تهیه منابع درسی و دانشگاهی را در زمینه علوم انسانی بر عهده دارد. تهیه و تدوین کتب زبان تخصصی کلیه رشته‌ها نیز از دیگر وظایف آن است. در همین راستا تاکنون بیش از 1910 عنوان کتاب منتشر کرده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]